"נטפליקס המשחקים" החדש של פלייסטיישן עלה לאוויר

בסוני השיקו את "פלייסטיישן פלוס" שיעניק למשתמשים חשיפה למאות כותרים חדשים ועתיקים כאחד • חברת גאדג'טים סינית חשפה את מקלות הצ'ופסטיק שכל גיימר חייב להכיר • נינטנדו "גנבה" את המשחק אהוב של המתחרות • וגם- מה עושים כוכבי ה-NBA בפארקים ובחנויות המכולת הקרובים למקום מגורכם?

שלושה מסלולים, חוויה אחת. Playstation Plus

"נטפליקס של המשחקים"- זו הדרך הטובה ביותר להגדיר את שירות PlayStation Plus המשודרג של סוני, שמספק לבעלי קונסולות פלייסטיישן 5 ופלייסטיישן 4 גישה לספרייה עצומה שכוללת כ-700 משחקים, מכל הזמנים והסוגים, בכל רגע נתון. "פלייסטיישן פלוס" החדש הושק באירופה וגם בישראל בימים האחרונים, והוא מציע שלושה מסלולי שונים:

Essential הוא המסלול הבסיסי ביותר, שזהה לפלייסטיישן פלוס הישן והמוכר. תקבלו בו שלושה משחקים "חינמיים" מדי חודש, אפשרות לשמור משחקים בענן, גישה למשחקי מולטיפלייר, את כל משחקי ה-PlayStation Plus Collection (לבעלי פלייסטיישן 5 בלבד), ועוד הנחות ומבצעים מזדמנים. המסלול הזה עולה 40 שקלים לחודש או 244 שקלים לשנה.

המסלול השני, מסלול  ה-Extra, נחשב למומלץ במיוחד עבור גיימרים חדשים, ובגדר חובה למי שרכש לאחרונה פלייסטיישן 5 או פלייסטיישן 4 כך שספריית המשחקים שלו מצומצמת יחסית. המסלול כולל את כל הטבות המסלול הבסיסי, וכן את "קטלוג המשחקים" הנכסף. מדובר באוסף של מאות כותרי פלייסטיישן  4 ו-5, מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, שיכולים לספק שנים של תעסוקה. ניתן לעיין ברשימת המשחקים המלאה כאן, אולם יש לקחת בחשבון שהיא משתנה מעת לעת, שכן משחקים מתווספים ונגרעים.

הקטלוג מכיל כמות אדירה של כותרי פלייסטיישן בלעדיים, כמו Horizon (הראשון), God Of War, שלל משחקי Uncharted, ספיידרמן, Ghost Of Tsushima ועוד. משחקי Gran Turismo בלטו בהיעדרם, אך מצד שני יש לנו פה את Assassin’s Creed Valhalla, את Guardians Of The Galaxy המעולה וכן אתShadow Warrior 3  שיצא לפני חודשים בודדים. מחיר מסלול הביניים עומד על 62 שקלים לחודש או 405 שקלים לשנה. וכן, זהו ללא ספק המסלול שרובכם צריכים.

המסלול השלישי, מסלול ה-Deluxe, כולל את כל מה ש-Extra מציע, ומחוזק בקטלוג נוסף- "הקטלוג הקלאסי" שמכיל עשרות משחקי פלייסטיישן 1, 2, 3 ואפילו PSP שהותאמו לקונסולות החדשות יותר (משחקי הפלייסטיישן 2 אפילו קיבלו גביעים - Trophies). תמצאו כאן קלאסיקות עתיקות כמו Syphon Filter, משחקי Jak & Daxter ועוד יצירות מפוקסלות, מדובר במסלול מומלץ עבור חובבי הרטרו שרוצים לחזור במנהרת הזמן אל הילדות.

חשוב לציין כי משחקי הפלייסטיישן 3 אינם מותקנים על הקונסולה עצמה, אלא מופעלים בסטרימינג על ידי אמולציה, לכן מומלץ להשתמש בחיבור רשת מהיר מאוד, או אפילו לחבר את הקונסולה בכבל לשקע האינטרנט,  כדי ליהנות מהם כמו שצריך. חיבור Wifi ממוצע עלול לקרטע. מחיר המסלול הזה הוא 71 שקלים לחודש ו-465 שקלים לשנה, והוא גם יאפשר לכם להוריד גרסאות ניסיון של משחקים חדשים, שיפוגו תוך כמה ימים.

כך או כך, השקת פלייסטיישן פלוס החדש הוא איתות ברור של סוני לקראת מעבר כמעט מלא למשחקים דיגיטליים ואימוץ שירותי מינוי על פני רכישת משחקים בודדים. לא הכל מושלם בשיטה הזו, שכן קשה יותר להחליף משחקים עם חברים ואתם למעשה לא רוכשים עותק של הכותר אלא רק את הזכות לשחק בו כל עוד המינוי שלכם בתוקף, אבל העתיד כבר כאן, לטוב ולרע. בעיקר לטוב.

כשהמאכל המסורתי פגש את הגיימינג. המקלות הזוהרים של Shanghai Doya,

סייבר סושי

מכירים את זה שאתם באמצע סשן גיימינג סוער, ופתאום מתעורר לכם רצון עז לסושי תוך כדי המשחק, אבל צ'ופסטיקס פושטיים כאלה מעץ הם לא לרמה שלכם? ברור שכן. בדיוק בשביל זה המציאו ביפן (אלא איפה?) "צ'ופסטיקס לגיימרים", צמד מקלות אכילה המצויידים בתאורת LED צבעונית וחזקה, למקרה שאתם סועדים בעלטה. כשחושבים על זה, הם קצת מזכירים חרבות אור של אבירי ג'דיי, רק שבמקום לעשות סושי ממי שנלחמים בו, משתמשים בהם כדי להרים את פיסות הדג והאורז מהצלחת, בחושך.

חברת הגאדג'טים Shanghai Doya, שמשווקת את המקלות המשונים, מספקת מקלות המעוטרים בנורות LED בתשעה צבעים שונים, שאותן ניתן להסיר בעת שטיפת המקלות.

קופים מעדיפים נינטנדו

חדשות רעות לבעלי פלייסטיישן ואקסבוקס שממתינים ל-Return To Monkey Island, הפרק החדש בסדרת הקווסטים המיתולוגית. כתבנו עליו כאן, למי שזקוק לרענון. בכל אופן, למרות שעדיין אין למשחק תאריך השקה רשמי (אבל עדיין מדברים על 2022), דווח כי הכותר יצא קודם לנינטנדו סוויץ' ולמחשב, ורק אחר כך לשתי הקונסולות האחרות, ככל הנראה ב-2023. אין ספק שמדובר בשיחוק אדיר מבחינת נינטנדו, שדי מקרטעת בתחום המשחקים הבלעדיים (מלבד אלה שמפותחים על ידה, כמובן), וסוף סוף יש לה קלף מנצח, זמני אמנם על פני המתחרים. ותראו, גם יש טריילר חדש שמציג לראשונה את הגיימפליי. והמוזיקה... אח, המוזיקה.

נינטנדו תמשיך את המסע מכאן. Return To Monkey Island,

לברון ג'יימס במכולת

דמיינו את Pokemon Go, רק שבמקום מפלצות כיס שצריך לאסוף בעולם האמיתי, יש לנו שחקי NBA שמסתתרים בכל מיני מקומות מוזרים, ואפשר למצוא אותם רק עם הטלפונים שלנו. בעצם אפשר כבר להפסיק לדמיין מפני שחברת Niantic, המפתחת של Pokemon Go, הכריזה על NBA All World - משחק מציאות רבודה "שהופך את העולם האמיתי ללונה פארק של כדורסל", כך לדברי המפתחים. "חנות נוחות תהפוך, למשל, למקום שבו אפשר לשפר את היכולות של השחקן שלך, וחנות ספורט תהיה המקום להשיג את הנעל הממותגת הכי חדשה", לטענתם, ויש גם  הבטחות למשחקי אחד-על-אחד נגד גיימרים אחרים, ונוכחות של כל כוכבי הליגה.NBA All World  יגיע לאנדרואיד ול-iOS במהלך עונת הכדורסל הבאה, ובינתיים אפשר לבצע הרשמה מוקדמת למשחק כאן.

להוציא את הכלב לסיבוב עם סטף קרי. NBA All World,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר