כוכב ארסנל: "מעכשיו אהפוך לגדול אוהדי טוטנהאם אי פעם"

אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד, התותחנים מחזיקים אצבעות ליריבה העירונית שתשחק נגד מנצ'סטר סיטי • המאמן מיקל ארטטה מאמין: "כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת בפרמייר ליג" • וויין רוני תוקף את השדים האדומים: "השחקנים עושים את עצמם פצועים"

קאי האברץ. ארסנל עשתה את העבודה. צילום: AFP

ארסנל עשתה אתמול (ראשון) עוד צעד לעבר זכייה באליפות באנגליה, כשניצחה את מנצ'סטר יונייטד 0:1 ועלתה זמנית למקום הראשון בפרמייר ליג לפני המחזור האחרון.

התותחנים לא תלויים בעצמם, ויחזיקו אצבעות מחר (22:00) לאיבוד נקודות של מנצ'סטר סיטי נגד טוטנהאם, בזמן שהתותחנים מובילים עליהם בנקודה אחת עם משחק עודף.

בדיוק כמו שליברפול של יורגן קלופ שהיתה שוברת שיאים ועדיין מסיימת מאחורי הקבוצה של פפ גווארדיולה, ייתכן כי זה יהיה גורלה גם של ארסנל. התותחנים רשמו ניצחון 27 העונה בליגה, הכי הרבה שלהם אי פעם בפרמיירליג. אפילו בעונת ה"בלתי מנוצחים" ב-2004- עונת האליפות האחרונה של ארסנל - הושגו פחות ניצחונות.

שחקני ארסנל חוגגים את הניצחון על מנצ'סטר יונייטד, צילום: Michael Regan/Getty Images

לקראת המשחק של סיטי נגד טוטנהאם, שחקן ארסנל קאי האברץ הודה: "אני מעכשיו אהפוך לגדול אוהדי טוטנהאם אי פעם. אנחנו כולנו נהיה אוהדים שלהם אז בואו נקווה לטוב ביותר". גם המאמן מיקל ארטטה, מאמין ביריבה העירונית: "מהניסיון שלי בליגה הזו: כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת".

בצד המפסיד, כוכב העבר של יונייטד, וויין רוני, תקף את שחקני המפסידה. "זו קבוצה של אינדיבידואלים, לא מאוחדת. חלק מהשחקנים הפצועים שלהם יכולים לשחק, ב-100 אחוז. בגלל שהם סובלים מקצת כאבים, קל להישאר בחוץ ולחזור לקראת גמר הגביע ולקראת היורו. ראיתי דברים כאלה לאורך הקריירה שלי. השחקנים הפצועים האלה כרגע לא מואשמים בהפסדים והכל נופל על המאמן".

מנצ'סטר יונייטד מנגד ממשיכה בעונת השפל והיא עלולה לסיים את העונה בלי כרטיס לאירופה. אם תסיים במקום השמיני שבו היא נמצאת כעת, רק ניצחון על מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע יסדר לה למקום במפעל אירופי בעונה הבאה. זהו היה ההפסד התשיעי של השדים האדומים העונה באולד טראפורד בכל המסגרות. בכך הם השוו את השיא השלישי של כל הזמנים שנקבע חמש פעמים בעבר - לאחרונה לפני 50 שנה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אנתוני מאוכזב, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר