באיירן מינכן זועמת: "הקוון הודה שטעה מול ריאל מדריד"

הבווארים לא נרגעים מהטעות בשיקול הדעת של השופטים בתוספת הזמן של ההפסד בחצי גמר ליגת האלופות: "בצד השני זה לא היה קורה" • תומאס טוכל התקשה לקבל את ההתנצלות של השופט ("זה לא הזמן לשתי הפרות חוק") והתגונן מפני הביקורות על הוצאת שחקני ההתקפה

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

תחושות קשות בבאיירן מינכן בעקבות הפסד לריאל מדריד אמש (שלישי) וההדחה בחצי גמר ליגת האלופות. הבווארים הובילו בברנבאו 0:1 (אחרי 2:2 במפגש הראשון) עד לדקה ה-88, אך אז צמד בזק של חוסלו הכריע את צמד המפגשים. לקראת סיום תוספת הזמן באיירן מצאה את הרשת פעם נוספת אך השער נפסל והדבר חולל סערה.

כידוע, בשנים האחרונות כאשר יש חשד לנבדל נותנים למהלך להסתיים ורק אז הקוון מניף את הדגל אם לדעתו היה נבדל. באותו המקרה הקוון הניף את הדגל בשלב מוקדם, שחקני ההגנה של ריאל הפסיקו לשחק ואז באיירן כבשה. בהמשך התברר שלא היה נבדל, אך משום שהשחקנים נעצרו באמצע המהלך לא ניתן היה לאשר את שער השוויון.

הכעס של באיירן עוד יותר גדול משום שבשער השני של חוסלו היה ספק נבדל ואז כן נתנו למהלך להימשך. במקרה ההוא הקוון הניף דגל לנבדל בסוף המהלך, ובדיקת ה-VAR הראתה שהשער חוקי. כשמאמן תומאס טוכל אמר בסיום שמה שקרה לבאיירן "לא היה קורה בצד השני", לזה הוא מתכוון.

בלם באיירן מתייס דה ליכט סיפר שהקוון הודה בפניו ששגה והתנצל, השופט הראשי שימון מרצ'יניאק התנצל בפני טוכל והמאמן נשאל אם הוא מקבל זאת: "זה קשה מאוד. אנחנו בחצי גמר, זה לא הזמן לשתי הפרות חוק ואז להתנצלות. לכולנו יש הגבולות שלנו וכולנו צריכים לשחק בלי לטעות. גם שופטים ברמות האלה צריכים להיות ככה. כשאתה לא מספק את הסחורה, זה לא עוזר שאתה מתנצל, למרות שכאנשי ספורט אנחנו צריכים לקבל את זה".

אגב, קרלו אנצ'לוטי נשאל על התלונות של באיירן והשיב: "הם מתלוננים על נבדל? טוב, אז אנחנו מתלוננים על השער שפסלו לנאצ'ו כי ג'ושוע קימיך צלל. מה שקרה הוא שהשופט שרק לנבדל והפסקנו לשחק".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ביקורת גדולה הופנתה לעבר טוכל, זאת משום שהחליף את כל שחקני ההתקפה שלו לקראת הסיום ועבר למערך מתגונן שהזמין את ריאל מדריד לתקוף. לדבריו הוא לא עשה זאת מרצון אלא מתוך אילוץ: "כל ארבעת שחקני ההתקפה היו צריכים להתחלף, זה מה שהם אמרו, להארי קיין היתה בעיה בגב. כל העונה אנחנו צריכים להגיב לפציעות כשאנחנו עושים חילופים, זהיותר מדי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר