האוהד של ריאל מדריד הפך לגיבור שלה: "פשוט התרסקתי"

כל הקריירה חיכה חוסלו לשוב אל קבוצתו האהודה, ובגיל 34 הבקיע צמד בזק ששלח את הבלאנקוס לגמר ליגת האלופות: "זה מגיע לו" • באירופה נדהמים אך כבר לא מופתעים ממפגן הווינריות, הוותיקים בעקבות שיא מועדון

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

בפעם השישית ב-11 השנים האחרונות, ריאל מדריד העפילה אמש (רביעי) לגמר ליגת האלופות והיא עשתה זאת באופן דרמטי במיוחד, בדיוק כמו שהיא יודעת ואוהבת. הבלאנקוס פיגרו בברנבאו 1:0 עד לדקה ה-88 מול באיירן מינכן, אך אז המחליף חוסלו הבקיע צמד תוך שלוש דקות ושלח את אלופת ספרד הטרייה למפגש עם בורוסיה דורטמונד בגמר בוומבלי.

גם אל הגמר הקודם שלה לפני שנתיים ריאל העפילה בתום דרמה בלתי נשכחת. רודריגו כבר החל מהדקה ה-90 צמד בזק מול מנצ'סטר סיטי ששלח את משחק הגומלין להארכה, ושם פנדל של קארים בנזמה הכריע. הפעם צמד בזק של שחקן ריאל הספיק בשביל כרטיס לגמר עוד לפני 30 הדקות הנוספות.

חוסלו בטירוף. הגיבור החדש של הברנבאו, צילום: רויטרס

חוסלו בן ה-34 זכה להופעה בודדת בריאל מדריד בתחילת הקריירה, ומאז חלם לחזור אליה. אל הגמר הקודם מול ליברפול לפני שנתיים הוא בכלל הגיע כאוהד, ובקיץ שעבר סגר מעגל כשהושאל מאספניול שאיתה ירד ליגה. בקיץ ריאל תוכל לרכוש אותו תמורת 1.5 מיליון יורו בלבד.

"כשהשופט שרק לסיום, פשוט התרסקתי", הודה גיבור ההערב. ג'וד בלינגהאם החמיאו לו והתבדח: "אני לא חושב שחוסלו יצליח לישון, הוא יהיה מיותר באימון הבא. זה מגיע לו, הוא היה חבר נהדר לסגל כל העונה, זה הלילה שלו".

רודריגו עם אוהדי ריאל מדריד, צילום: Getty Images

ברחבי העולם שוב נדהמו מריאל מדריד, אך הפעם הם כבר לא הופתעו מעצם הקאמבק. שחקן העבר של ליברפול והפרשן ג'יימי קראגר אמר: "זה בלתי ייאמן. אם אתה ממשיך לעשות זאת פעם אחר פעם, זה לא מזל. במפעל הזה, ריאל מדריד לא מפסיקה להדהים אותי".

קרלו אנצ'לוטי שהעפיל לגמר שישי מחפש תואר חמישי, ויש דמיון בין המסע הנוכחי לבין זה שעבר בדרך לזכייה הראשונה עם ריאל. ב-2014 ריאל של אנצ'לוטי עברה שלוש קבוצות גרמניות בשלבי הנוקאאוט לפני שזכתה. השנה, אחרי ר.ב. לייפציג בשמינית הגמר ובאיירן מינכן בחצי, דורטמונד תהיה הגרמנית השלישית שפוגשת את הבלאנקוס.

גמר ליגת האלופות יהיה המשחק האחרון של הקפטן נאצ'ו לפני שהוא עוזב, וייתכן שגם עבור לוקה מודריץ'. זו תהיה הזדמנות עבורם לזכות בתואר 26 במדי הבלאנקוס, יותר מכל אחד בתולדות המועדון המעוטר. אם ריאל תזכה זה יהיה גביע אירופי שישי עבור כל אחד מהם, בדיוק כמו דני קרבחאל וטוני קרוס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר