"זה מפחיד": אחד מכוכבי האליפות ההיסטורית מתמודד עם איומי רצח על משפחתו

רוברט אנדריץ' עובר עונה חלומית עם באייר לברקוזן, אך אשתו אליסיה חושפת: "רוצים להרוג אותי, מה יקרה אם יפרצו אלינו הביתה כשאני לבד?" • גם איחולי מוות לביתו בת השבוע צפו ברשתות החברתיות

שחקני לברקוזן חוגגים אליפות היסטורית

רוברט אנדריץ' הוא אמנם שחקן אפור, אבל הוא עובר עונה חלומית עם באייר לברקוזן. הקשר הגרמני בן ה-29 כבש העונה מספר שערים קריטיים, כולל במשחק הראשון של חצי גמר הליגה האירופית לפני יומיים (חמישי) מול רומא, חגג זכייה היסטורית באליפות ויכול להשלים טראבל כשקבוצתו תשחק בגמר הגרמני מול קבוצת הליגה השניה קייזרסלאוטרן.

עם זאת, בבית הוא חווה תקופה קשה, זאת לאחר שאשתו אליסיה, משפיענית רשת, חשפה בראיון ל-RTL כי היא נתונה לאיומי רצח בלתי פוסקים. "רוצים להרוג אותי. זה מפחיד. אני באמת מפחדת. האיומים הופכים לקיצוניים. מה יקרה אם יפרצו אלינו הביתה כשאני לבד".

אליסיה ורוברט אנדריץ' עם ילדתם בת השבוע,

 

לא רק אליסיה הפכה למטרה פלילית. בשבוע שעבר היא ילדה את בתם השנייה של הזוג, שהעלה תמונה מלאת גאווה לרשתות החברתיות. זמן קצר לאחר מכן אליסיה קיבלה באינסטגרם איחולי מוות לתינוקת הרכה. היא אף חשפה בסטורי שלה את "לואיס", מי שעומד מאחורי המילים הקשות: "אני מקווה שהבת שלכם תמות".

אליסיה כתבה בתגובה: "הגבר שלי כובש שער ואז אנשים חסרי כבוד יוצאים מהחורים שלהם. אתה צריך להתבייש", וכאמור חשפה את פניו של מאחל הרע. היא גם הביעה את חששה לעתיד: "לבסוף האירוע הזה יתפוגג כלא היה". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סטורי החשיפה של אליסיה אנדריץ', צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר