קריסה עם ברק בכר, נסיקה בלעדיו: מאחורי האליפות של הכוכב האדום בלגרד

האדומים חששו מקטיעת רצף הזכיות בסרביה, אך אחרי הפיטורים של הישראלי הם יצאו לדרך חדשה • אלה המספרים לפני ואחרי חילופי המאמנים, שמראים שלאלופה אין מה להתחרט על הזעזוע

מכבי ברלין חוגגת עלייה לגמר הגביע הברלינאי

בחצי הראשון של העונה, בכוכב האדום בלגרד היה חשש אמיתי שהקבוצה תאבד את האליפות לפרטיזן בלגרד אחרי שש זכיות רצופות. שיא המשבר הגיע ב-20 בדצמבר עם הפסד 2:1 בדרבי לביברס נאתכו (שכבש) וחבריו, וכבר באותו הערב המאמן הישראלי נשלח הביתה. אתמול (חמישי) הכוכב האדום הבטיחה אליפות ארבעה מחזורים לסיום, וכאן הבאנו לכם את המספרים שיראו את השינוי הדרסטי שחל מאז שוולאדן מילוייביץ' החליף את בכר על הקווים.

הכוכב האדום שלא הפסידה בכל העונה שעברה, הפסידה שלוש פעמים תחת בכר. הפעם האחרונה היתה באותו הדרבי שהציב את פרטיזן בפסגה עם 47 נקודות. לכוכב האדום היו באותו השלב 46 נקודות מ-57 אפשריות. אחרי פגרת החורף וחילופי המאמנים, האדומים טסו ל-12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו עד כה - כלומר 38 נקודות מ-42 אפשריות - קצב טוב בהרבה מאשר תחת בכר.

ברק בכר, צילום: אילן זיסו
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עומרי גלזר וחבריו הבטיחו כאמור את האליפות בשלב מוקדם והם מובילים ב-14 נקודות את הטבלה. יש לציין כי הרבה מכך זה בזכות פרטיזן שסופרת חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות - ארבעה בליגה ועוד אחד בדרבי בגביע. בכל אופן, ארבעה חודשים אחרי, נדמה שבכוכב האדום לא ממש מתחרטים על פיטורי בכר. המנהל המקצועי זבזדאן טרזיץ' החמיא: "בשלב מסוים היינו במינוס שש ואמרתי בפומבי שאנחנו הכי טובים ושנזכה באליפות. זה קורה שלכוכב האדום יש יום רע, אבל לא תקופה ממושכת רעה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר