בסרביה מחכים להחלטה של ברק בכר: "כל המדינה מדברת עליו"

הסרבים מחכים לראות האם אקס הכוכב האדום יאמן את נבחרת ישראל, מה שעשוי להשפיע על מתווה הפיצויים שלו • "הבשורה שהוא יכול להשתלט על הנבחרת היא בום אמיתי"

שחקני נבחרת גאורגיה בטירוף לאחר ההעפלה ליורו 2024

בסרביה מחכים להחלטה של ברק בכר האם לאמן את נבחרת ישראל. ב"מרידיאן" נכתב: "בכר הוא נושא הכדורגל המרכזי כרגע בישראל, אחרי שעזב את הכוכב האדום בלגרד הוא היה שקט יחסית, אבל הבשורה שהוא יכול להשתלט על הנבחרת היא בום אמיתי".

למאמן המעוטר (שש אליפויות בישראל בשמונה השנים האחרונות), יש חוזה לעונה הבאה בכוכב האדום בלגרד. בהתאחדות מאמינים כי זהו נושא שישחק רק לטובתם, שכן הסרבים יעדיפו לשלם לבכר פיצוי ובכך להקטין עלויות. יחד עם זאת, מדובר בנושא מורכב יותר, שכן הכוכב האדום חייבים לבכר הרבה מאוד כסף עבור משכורות שלא שולמו והמאמן תובע את מלוא הכסף.

הישראלים לא מפסיקים לדבר ולכתוב על בכר, כולם מחכים לראות מה הוא מחליט", טענו ב"ספורט" הסרבי, "כולם מחכים בקוצר רוח למינויו של המאמן". באתר "ספורט אלו" הסבירו: "אנשי ההתאחדות בישראל לא רואים אף אחד אחר, הם רוצים את בכר".

בכר. הדרך לנבחרת ישראל עוד ארוכה, צילום: AFP

בהתאחדות יוכלו לשלם לבכר סכומים נמוכים משמעותית מאלה שקיבל בסרביה. השכר המקסימלי של מאמן הנבחרת ינוע סביב 300-350 אלף יורו, בעוד בסרביה בכר קיבל משכורת פי של פי ארבעה.

גורם בהתאחדות אמר ל"ישראל היום", כי "אם ימונה מאמן שייכשל והנבחרת תתבזה ואז הוא ילך הביתה, לא עשינו בזה כלום. צריך לבנות נבחרת מהדור הצעיר והמוכשר, כאשר בעוד שנתיים גם הצוות המקצועי הבא וגם סגל השחקנים יהיו בשלים כדי לעשות את קפיצת המדרגה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר