"לא נכריח אף אחד להישאר": כולם בטוחים בזהות המחליף של יורגן קלופ בליברפול

לא עברה יממה מאז הודעת הפרידה של המנג'ר הגרמני, ולמרות השמות הרבים שנזרקו באוויר, יש כבר מי שהוכתר כמאמן הבאה של המייטי רדס • "ליברפול תמיד תהיה חלק גדול מחיי", הצהיר המועמד המוביל

יורגן קלופ. יש לו תחליף?. צילום: Getty Images

ליברפול רועדת החל מאתמול (שישי), אחרי שהמנג'ר האגדי שלה, יורגן קלופ, הודיע כי בסיום העונה הוא יעזוב את המועדון אחרי 9 שנים. "אין לי כל כוונה לחזור ולאמן בפרמייר ליג", אמר הגרמני המוערך, אבל זה לא הרגיע את אוהדי המייטי רדס, שמתקשים לחשוב על השם שיכול להיכנס לנעליים הענקיות של קלופ, האיש ששינה את פניה של הקבוצה עם כניסתו לתפקיד באוקטובר 2015.

יורגן קלופ עוזב את ליברפול בסיום העונה | רשת X

לעומת זאת, בסוכניות ההימורים ובכלל, כולם כבר סגורים על האיש הבא שיעמוד על הקווים של ליברפול החל מקיץ 2024. שמות רבים עולים באוויר, אבל הכוונה אינה לאגדת המועדון סטיבן ג'רארד, שכולם ציפו עד לפני שנה שהוא יהיה המחליף. סטיבי ג'י עדיין לא הוכיח את עצמו כראוי לתפקיד, וגם רק השבוע האריך את חוזהו בקבוצה הסעודית אל אטיפאק עד לקיץ 2027.

היו שהזכירו גם את רוברטו דה זרבי שעושה פלאים בברייטון, ואין ספק שמאמנים רבים היו שמחים לגעת בסמל המועדון ביציאה למגרש באנפילד, אבל מי האיש שכולם בטוחים שיגיע אחרי קלופ? ובכן, השם הוא צ'אבי אלונסו, שחקן הקבוצה בעבר שזכה איתה ליגת האלופות ב-2005, וכעת עושה עבודה נהדרת עם מוליכת הבונדסליגה באייר לברקוזן.

אלונסו בן ה-42, שאמר בעבר: "ליברפול תמיד תהיה חלק גדול מחיי", מנסה מצידו להנמיך ציפיות וענה בלקוניות על השאלה אם הוא רוצה לאמן בעונה הבאה את ליברפול: "בכנות, אין לי תשובה. נכון לעכשיו אני שמח בלברקוזן ונהנה מהעבודה שלי. אני חושב רק על לברקוזן". אבל עוד הוסיף אלונסו: "אני לא יודע מה יהיה בעתיד".

צ'אבי אלונסו. בדרך למרסיסייד?, צילום: אי.פי

בלברקוזן עצמה כבר מבינים שהם יצטרכו לעבוד קשה כדי לשכנע את אלונסו להישאר, בין אם יצעיד אותם לאליפות העונה או לא. המנכ"ל, פרננדו קארו, כבר הגיב לאפשרות ואמר: "אנחנו ביחסים טובים. צ'אבי יודע שאנחנו מועדון רציני. אנחנו לא מתכוונים להכריח אף אחד להישאר". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

קארו גם הוסיף והכחיש את הידיעה ב"בילד", לפיה לצ'אבי אלונסו, שהאריך לאחרונה את חוזהו בלרקוזן עד לקיץ 2026, יש סעיף יציאה שמאפשר לו לעבור שלושה מועדונים גדולים, ביניהם ליברפול. שתי האפשרויות האחרות הן באיירן מינכן וריאל מדריד. "אין לו סעיף כזה והוא גם לא צריך סעיף כזה", הבהיר קארו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר