הישראלית שהגיעה הכי קרוב לגביע: "הרווחת את זה, אתה הכי טוב בעולם"

טיבו קורטואה השוער של ריאל מדריד הוא כרגע הכדורגלן הכי מדובר בעולם, הבלגי שהיה אתמול איש המשחק, מתחזק מערכת יחסית עם הדוגמנית מישל גרציג - שליוותה אותו אתמול בפריז • אנצ'לוטי: "גם אני לא מבין מה הוא עשה היום"

השניים בסיום , צילום: רויטרס

"הרווחת את זה אהוב, אתה הכי טוב בעולם" בת הזוג הישראלית של טיבו קורטואה פרסמה אתמול בסיום המשחק. ונכון לרגע זה היא כנראה צודקת - השוער הבלגי נכון לרגע זה הוא הטוב בעולם.

איזה ערב היה אתמול לשוער של ריאל מדריד - הוא היה פשוט גדול, וכראוי לשחקן שנתן הופעת ענק בגמר גדול, ובסמליות מדהימה - הוא גם זה שחתם את הניצחון של ריאל עם הצלה אחרונה.

נדמה שאף אחד לא יתווכח איתה היום, צילום: אינסטגרם
לקחה הביתה גם את הגביע, צילום: אינסטגרם

טיבו קורטואה כאילו הביא לבדו לריאל מדריד את הגביע. 9 עצירות, 7 מתוכן בתוך הרחבה של קבוצתו. במחצית הראשונה השוער הבלגי הציל את ריאל שוב ושוב, אחרי שלקח שתי הזדמנויות גדולות של סאלח ומאנה. אבל במחצית השנייה הוא התעלה אפילו על הראשונה - כשמנע מליברפול שהפעילה על הספרדים לחץ אדיר לכבוש. 

אגב, מחר אח של קורטואה מתחתן בבלגיה, השוער לא יגיע לחתונה בכדי שיוכל לחגוג את הזכייה עם ריאל מדריד.

המאמן אנצ'לוטי אמר בסיום: "תאמינו לי אבל גם אני לא מבין מה הוא עשה היום, זה פשוט לא יאמן". 

השוער עצמו אמר בסיום המשחק: "סוף סוף אני מקבל כבוד, רוב הקריירה לא האמינו בי. פעם באנגליה דירגו אותי באחד המגזינים מחוץ לטופ 10 שוערים בעולם."

"כל כך הרבה שנים, כל כך הרבה עבודה, זה מגיע למועדון של חיי. אמרתי אתמול שאני בצד הטוב של ההיסטוריה. העצירות? עזרו לי מלמעלה."

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר