"הקו האחורי ההתקפי הטוב בהיסטוריה": דונצ'יץ' וקיירי מרגשים את ה-NBA

צמד הכוכבים של דאלאס גרף מחמאות לאחר ההופעה הנהדרת במשחק הראשון בסדרת גמר המערב מול מינסוטה • הסלובני הרשים גם מבחינה הגנתית וקיבל הודעה משמחת עוד לפני המשחק, חברו עקץ את אנתוני אדוארדס

לוקה וקיירי. בדרך לאליפות היסטורית?. צילום: USA TODAY Sports

פלייאוף ה-NBA מביא עמו לא מעט הפתעות בעונה הזו כאשר כוכבים וותיקים מצאו את עצמם בשלב מוקדם בבית, בעוד הפנים החדשות של הליגה הטובה בעולם החלו להראות שהם כאן כדי להישאר. אחד מהם הוא כמובן אנתוני אדוארדס, הכוכב הגדול של מינסוטה שהדיחה את האלופה דנבר. הלילה (בין רביעי לחמישי) 'אנט' פגש את דאלאס למשחק הראשון בגמר המערב וקיבל שיעור בצניעות.

הופעה נהדרת של לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג סידרו למאבס ניצחון חוץ שהעלה אותם ל-0:1. דונצ'יץ' היה המצטיין של דאלאס עם 33 נקודות, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, וכאמור, גם ארווינג היה נפלא עם 30 נקודות משלו ושתי קליעות עונשין חשובות שבע שניות לסיום. פי. ג'יי וושינגטון תרם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים למנצחת ודניאל גאפורד הוסיף 10 נקודות ו-9 ריבאונדים.

אירווינג סגר חשבון עם אדוארדס שהתבטא במהלך השבועות האחרונים לא פעם בביטחון שגבל בשחצנות ואמר שהוא "יחסל" את אירווינג בסדרה הנוכחית, ועקץ אותו. "ישבתי בבית עם המשפחה, ואני מודה שזה פשוט גרם לגחך. אני מאוד אוהב את הגישה נטולת הפחד של 'אנט', אבל במקרה הזה, זה גרם לי להגיע למשחק אפילו יותר אגרסיבי מבדרך כלל".

גם לוקה לא נשאר אדיש ליריב והוסיף: "אדוארדס שחקן מדהים, אנחנו זקוקים לכמה שחקני הגנה כדי לעצור אותו, כי אם הוא מגיע למהלכי אחד-על-אחד, זה קשה מאוד. להם יש את אדוארדס, אבל לנו יש את קיירי. הוא מסוגל לשמור עליו ולהקשות עליו בשני צידי המגרש. בתחושה שלי, אנחנו מוכנים ויכולים להיאבק בכל שחקן".

דונצ'יץ' קיבל לא מעט שבחים מהתקשורת על התרומה שלו למשחק ההגנה והניצחון השלים עבורו לילה מרגש. הסלובני הפך לשחקן השלישי שמגיע עד גיל 26 לחמישייה הראשונה של העונה חמש פעמים, לצד קווין דוראנט וטים דאנקן, וכבר כיום עבר את סטף קרי שנבחר 4 פעמים. בעצם הבחירה לחמישיית העונה הוא כעת יוכל לחתום על חוזה סופר מקס שיעניק לו כ-346 מיליון דולר לחמש השנים הבאות - החוזה הגדול בהיסטוריה.

סטן ואן גנדי שפירשן את המשחק לטלוויזיה ניתח את המשחק ושיבח גם הוא את הכוכבים של דאלאס. "ההגנה הטובה בליגה תיתקל בקושי אמיתי לעצור את הקו האחורי ההתקפי הטוב בהיסטוריה".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר