פיינל פור היורוליג: כל הפרטים לקראת אירוע השיא של הכדורסל האירופי

אמנם מכבי תל אביב שוב לא תהיה שם, אבל אירוע השיא של המפעל הבכיר באירופה צפוי להיות מותח מתמיד • ריאל מדריד תנסה לשמור על התואר, פנאתינייקוס תחלום לשבור שוויון עם הצהובים והשאיפות של אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה

ריאל מדריד מניפה את גביע היורוליג בשנה שעברה.. צילום: רויטרס

אחרי שבועיים מותחים ו-18 משחקים, נקבעו ארבע העולות לפיינל פור היורוליג, שייערך בין ה-24-26.5 בברלין. ריאל מדריד, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה ייאבקו על התואר היוקרתי ביותר בכדורסל האירופי.

הבלאנקוס, כמו בכדורגל, הם מלכי המפעל עם 11 זכיות, כאשר פאו רוצה לשבור שוויון עם מכבי ת"א ולעלות למקום השלישי עם שבעה גביעים. הרבה מתחת נמצאות אולימפיאקוס עם שלוש זכיות והקבוצה הטורקית עם זכייה בודדת ב-2016/17.

במשחק אחד של חצי הגמר, ריאל תפגוש את אולימפיאקוס לשחזור הגמר מהעונה שעברה, שנגמר בסל דרמטי של סרחיו יוי שהביא את הגביע למדריד. השתיים נפגשו גם בגמר 2013, אז החבורה מפיראוס זכתה בתואר האחרון שלה.

בחצי הגמר השני יהיה דרבי "כל טורקי". מצד אחד פנרבחצ'ה, הקבוצה היחידה שניצחה פעמיים העונה את ריאל והראשונה שניצחה משחק מספר 5 בחוץ. מהצד השני, ארגין עתמאן ("הניצחון על מכבי תל אביב מוקדם לכל העם הטורקי") ופנאתינייקוס, ששבה למעמד אחרי 12 שנה.

17,000 מושבים יהיו באובר ארנה שבברלין, שייערכו ארבעה משחקים - שני חצאי הגמר ביום שישי (24.5), המשחק על המקום השלישי והגמר ביום ראשון (26.5).

גביע היורוליג., צילום: אלן שיבר

הלוז המלא לפיינל פור היורוליג 2024:

יום שישי, 24.5:

19:00: פנאתינייקוס - פנרבחצ'ה

22:00: ריאל מדריד - אולימפיאקוס

יום ראשון, 26.5:

משחק על מקום 3-4: מפסידת חצי גמר 1 - מפסידת חצי גמר 2 (18:00)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הגמר הגדול: מנצחת חצי גמר 1 - מנצחת חצי גמר 2 (21:00)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר