הכושר הגרוע של לוקה דונצ'יץ' עלה לדאלאס בהפסד: "לא יפסיקו לתקוף אותנו"

הסלובני לא פוגע מחוץ לקשת כבר כמה משחקים, הגנת אוקלהומה סיטי ואפילו הקהל מאמללים אותנו • האם יוכל להתגבר על הפציעה שהוא סובל ממנה? בשביל זה המאבריקס יצטרכו להשתוות ל"אנרגיה האינסופית" של הת'אנדר • מכונת השלשות של בוסטון ממשיכה לקלוע בדרך לרשימה היסטורית

קיירי אירווינג מדבר על החיבור עם אוהדי דאלאס מאבריקס

לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג אולי יותר מנוסים בפלייאוף משחקני אוקלהומה סיטי, אך לפחות הלילה (בין שלישי לרביעי) הת'אנדר הצעירים הראו לכוכבי דאלאס שהם פשוט קבוצה טובה יותר. המדורגת ראשונה במערב עלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף עם 95:117, שכלל רבע אחרון מוחץ של 95:117.

לראשונה מזה 24 משחקי פלייאוף, דונצ'יץ' נעצר על פחות מ-20 נקודות. הוא התקרב לשם כשסיים עם 19, אך באחוזים גרועים במיוחד - 6 מ-19 מהשדה כולל 1 מ-8 משלוש. הסלובני מתמודד עם נקע בברך וההגנה של הת'אנדר בהובלת לו דורט שמופקד עליו מאמללת אותו. יש לציין כי כושר הקליעה הגרוע של דונצ'יץ' ממש לא החל הלילה. הוא קלע חמש שלשות בלבד מ-35 ניסיונות בארבעת המשחקים האחרונים, קצת יותר מ-14%. בפלייאוף כולו הוא עומד על 22.7% מחוץ לקשת.

גם הקהל באוקלהומה סיטי מקשה על לוקה דונצ'יץ':

גם הקהל היה מגויס כדי להצר את צעדיו של דונצ'יץ'. במהלך המשחק אוהד בשורה הראשונה אחז בכדור לפני הוצאת חוץ של דאלאס, דונצ'יץ' ביקש אותו ממנו, והאוהד השליך את הכדור הצידה לאכזבתו של הכוכב.

"אנחנו צריכה לתת הופעה שלמה נגד הקבוצה הצעירה הזו, כי יש להם אנרגיה אינסופית", אמר קיירי איריווינג שקלע 20, "הם לא יפסיקו לתקוף אותנו". ג'ייסון קיד ירד למאזן 5:0 במשחקי 1 בפלייאוף כמאמן המאבריקס.

מכונת השלשות של בוסטון עדיין בפעולה

מי שנמצא בכושר קליעה טוב בהרבה הוא דרק ווייט, הגארד של בוסטון סלטיקס. הירוקים עלו ל-0:1 קליל בסדרת חצי גמר המזרח מול קליבלנד עם 95:120 כשווייט קולע 25 לצד 32 של ג'יילן בראון. ווייט נמצא בכושר נהדר והוא הפך לשחקן החמישי אי פעם שקולע לפחות 20 שלשות על פני שלושה משחקי פלייאוף, כשהלילה היו לו שבע קליעות. הוא מצטרף לרשימה שכוללת את סטף קרי (עשה זאת שלוש פעמים), דמיאן לילארד (פעמיים), קליי תומפסון וג'מאל מארי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דרק ווייט. ממשיך לצלוף מחוץ לקשת, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר