דריה אטמנוב ודניאלה מוניץ עלו לגמר הקרב רב באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית

השתיים עלו מהמקום השישי והשני בהתאמה לאחר שהרשימו במוקדמות • הגמר ייערך מחר, כאשר הגמרים על כל מכשיר בנפרד ייערך ביום ראשון • הצלחה לנבחרת הנערות

דניאלה מוניץ. צילום: אי.פי.איי

המתעמלת האמנותית הבכירה של ישראל, דריה אטמנוב, עלתה היום (שישי) לגמר הקרב רב באליפות אירופה הנערכת בבודפשט שבהונגריה, ביחד עם דניאלה מוניץ.

80 מתעמלות החלו את המוקדמות, כשרק 24 הראשונות הבטיחו את הכרטיס לשלב הסופי. אטמנוב, שתשתתף הקיץ במשחקים האולימפיים בפריז, השיגה ציון כולל של 100.950 נקודות, לפי שלושת הציונים הטובים ביותר ודורגה במקום השישי הכללי.

לאחר יום הפתיחה, אטמנוב הוסיפה ביום המוקדמות השני 32.650 נקודות בסרט ובתרגיל לא טוב באלות זכתה רק ל-29.7 נקודות, אבל בגמר מתחילים מאפס וצריך לזכור שזו התחרות היחידה שמעניקה מדליות במשחקים האולימפיים.

דריה אטמנוב, צילום: אי.פי.איי

מוניץ הפכה להפתעת האליפות עד כה. בסרט קיבלה 31.450 נקודות וחתמה את המוקדמות בציון נהדר באלות של 33.8 נקודות. לגמר הקרב רב  היא עלתה מהמקום השני הכללי עם 102.350 נקודות. הגמר יתקיים מחר וביום ראשון ייערכו הגמרים על כל מכשיר בנפרד.

הצלחה גדולה לנערות

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אמש הסתיימה תחרות הנערות באליפות אירופה, שם מיטל סומקין זכתה במדליית הזהב בגמר הכדור עם ציון של 33.55 נקודות. אלונה טל פרנקו זכתה במדליית הכסף בגמר החישוק עם 32.75 נקודות והוסיפה את הארד בגמר האלות עם 30.45 נקודות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר