"נפצעתי קשה, מסור לאשתי וילדיי שאני אוהב אותם": התיעוד האחרון של רוכב האופניים שנרצח ע"י החמאס

תומר שפירר נורה במכוניתו בצומת מפלסים לפני שבוע בשבת השחורה שעברה על יישובי הדרום ומדינת ישראל כולה, כחצי שעה לאחר שתועד מסתתר מאש הטילים של ארגון הטרור האכזרי • עוד סיפור כואב שהגיע כשאף אחד מהגיבורים שלו לא ציפו לו

שפירר ז"ל. צילום: פרטי

הצילום למטה הוא האחרון של רוכב האופניים תומר שפירר, פחות מ-30 דקות לפני שנורה למוות בידי הטרוריסטים של חמאס. תומר (מימין)  - אוהד של קבוצת ״ישראל פרמייר טק״ נראה בחולצה של הקבוצה מחפש מחסה ליד מכוניתו בשעה 06:30 בבוקר השבת השחורה. 27 דקות בדיוק לאחר הצילום הזה, תומר נורה במכוניתו בצומת מפלסים, והיה אחד הקרבנות הראשונים מתוך הרבים שנכנסו לתוך אזור ההריגה סמוך לצומת.

שפירר עם חבריו ברגעיו האחרונים, צילום: פרטי

הוא הספיק להתקשר לחברו בקבוצת הרכיבה שלו רונן אביב (משמאל באדום) שהיה מעט מאחוריו ולומר: ״נפצעתי קשה. מסור לאשתי ולילדי שאני אוהב אותם״. דקות אחדות אחר כך נורה גם רונן אבל סובב את מכוניתו והצליח להימלט.

תומר שפירר וחבריו זמן קצר לפני שנרצח בידי מחבלי חמאס

לבני המשפחה נודע יומיים אחר כך שתומר נהרג ולא נחטף לאחר שהתגלה שגופה נמצאה במכונית עם אותה חולצת רכיבה. ״זה הרגע שהבנתי שהבן שלי נהרג״, סיפר אביו יורם. פרט אליו, כשגם ארבעה מבני קבוצת הרוכבים מהדרום עליה נמנה תומר שפירר נרצחו באותו יום. הי"ד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קברו של שפירר. עוד סיפור כואב, צילום: פרטי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר