בנו של אייל ברקוביץ' הדהים: "המאמן נתן לכל שחקן ויסקי וסיגריות למטוס"

אחרי שפרש מכדורגל, ליאור ברקוביץ' שיתף בסיפור מדהים מהעבר • בחזרה ממחנה אימונים בחו"ל שהסתבך, "תפסו אותי בשדה התעופה עם הדברים שהמאמן מסר לנו בתיק. הוא צרח עליי וכעבור שבוע הוציא אותי מהסגל"

שמה פס על העולם: כך גרושתו של הכוכב הגדול עשתה כבוד לישראל | צפו

ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', הודיע השבוע על פרידה מכדורגל בגיל 26 בלבד. הוא עשה זאת באמצעות ציוץ ברשת החברתית "X" (טוויטר לשעבר), בו תקף את המאמנים שתחתם עבד לאורך הדרך וכינם אותם "חסרי מושג".

כעת, כשהוא כבר לא חלק מהכדורגל, ברקוביץ' הצעיר החל לשתף בסיפורים שחושפים את הרעות החולות של הכדורגל הישראלי. בציוץ שחתם עם המוטו "הכדורגל הישראלי המיטבו", הוא שיתף על חוויה מימיו בקבוצת הנוער של הפועל חיפה.

"נסענו למחנה אימונים בעיירה בשם סובוטיקה, שלוש שעות מבלגרד, באמצע שום מקום. התושבים שם חשבו שברצלונה נחתה, הצטלמו איתנו, התחבקו, נישקו, הכל מהכל. היה מחנה כושל ונשרף לנו המלון, נשארנו בלי בגדים, בלי כלום, הכל הלך".

"ביום האחרון הגענו לשדה והנה הגיע הרגע שלו המאמן חיכה כל העונה", סיפר ברקוביץ', "המאמן חילק לכל שחקן בקבוק ויסקי ופאקט סיגריות וביקש: 'שחקנים, שימו את מה שנתתי במזוודה לשלוח את זה במטוס'. כמובן שאני שמתי את זה בתיק גב. כשהגענו לבדיקת תיקים לקחו לי את הפאקט ואת הבקבוק. המאמן דפק עליי צעקות של החיים, עד למצב שחזרנו לארץ שבוע אחרי במשחק הוא הוציא אותי מהסגל".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ליאור ברקוביץ'. חוויה שהוא לא ישכח, צילום: מתוך טוויטר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר