הלב נשבר: השיחה המצמררת של אוהד הפועל תל אביב לפני שנהרג בעזה

דניאל לוי ז"ל רצה להגיע למשחק ההישרדות של קבוצתו האהובה מול מ.ס אשדוד, והחברים גם דאגו לו לכרטיס • הוא הספיק לראות את האדומים מנצחים בנתניה לפני שנפל בשכונת זייתון מירי מחבלים • יהי זכרו ברוך

סמל דניאל לוי ז"ל. טרגדיה. צילום: ללא

הכדורגל הישראלי ואסונות מלחמת חרבות ברזל ממשיכים להתערבב. היום נהרג סמל דניאל לוי במהלך הקרבות ברפיח, ואבל כבד ירד על משפחתו, חבריו וקבוצתו האהובה הפועל תל אביב, שלמשחקה מחר (שבת) מול מ.ס אשדוד היה אמור להגיע ולעודד מהיציע.

דניאל בן ה-19 מקריית מוצקין, שמח שחבריו דאגו לו לכרטיס למשחק, אבל איש לא חלם, גם בסיוטים הכי גדולים, שבמקום מלחמת הישרדות בליגת העל הוא ייקרא לדגל למלחמת ההישרדות של המדינה וישלם בחייו, לאחר שנפגע הבוקר מירי מחבלים בשכונת זייתון.

לפניכם השיחה האחרונה שניהל דניאל עם חבריו לקראת המשחק. "גבר, צריך כרטיס לשבת? שער 8", שלח לו אחד החברים הודעה. "וואלה בעיקרון אני אמור להיכנס מחר לעזה. עוד לא יודע מה קורה איתי", השיב דניאל. "שומר לך", הבטיח החבר. "אם אני לא עונה לך בשישי בצהריים, אז תדע שאני בעזה", כתב דניאל. "סגור אחי. תשמור על עצמך", נפרד החבר. "תודה רבה. מעריך מאוד", שלח דניאל את הודעתו האחרונה. יהי זכרו ברוך.

אמו של דניאל, שימים ספורים לפני שנהרג איבד את אחד מחבריו בעזה, סיפרה כי לבנה ז"ל היה קעקוע של הפועל תל אביב על אחד מרגליו, ושעוד הספיק לראות את הניצחון על מכבי נתניה בשבוע שעבר, אחריו ששחקן הקבוצה מאוויס צ'יבוטה דאג לו לכרטיס. צ'יבוטה גם הספיק להגיע לבקר את המשפחה השכולה. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר