בגיל 30 בלבד: שחקן מכבי חיפה פורש עקב פציעת ראש קשה

המגן סאן מנחם עבר בדיקות ארוכות מאז נפצע עוד בעונה שעברה, וכעת קיבל את ההחלטה לתלות את הנעליים • יקיים מסיבת עיתונאים בהמשך השבוע

פרנצדי פיירו חוגג עם אוהדי מכבי חיפה

במהלך משחק מול מכבי בני ריינה בחודש ינואר 2023, עשרה ימים לאחר לידת בנו הבכור, סאן מנחם ספג פציעה בראשו, ומאז לא שב למגרשים. מוקדי דימום רבים אותרו במוח שלו, וכל הבדיקות הארוכות והמתמשכות הובילו אותו בסופו של דבר, כמעט שנה וחצי אחרי, לתלות את הנעליים בגיל 30 בלבד. כבר בראיון ל"ישראל היום" לפני חצי שנה היה ברור שאין לו ברירה אלא לוותר על המשחק שהוא כל כך אוהב.

היום (רביעי) היתה זו מכבי חיפה שהודיע על "מסיבת הפרישה" של סאן מנחם, שתתקיים מחר בסמי עופר, שם יקיים השחקן מסיבת עיתונאים ויודיע רשמית על החלטתו הלא פשוטה. פציעת הראש הקשה הזו היא השנייה של מנחם בקריירה, לאחר שגם במרץ 2017, במשחק מול הפועל באר שבע, הוא איבד את ההכרה ופונה לבית החולים סורוקה לאחר התנגשות ראשים עם אוביידו הובאן.

מנחם הגיע למכבי חיפה היישר מ"ניר" רמת השרון הקטנה בקיץ 2013, ושיחק במעודון הירוק במשך עשר עונות, למעט אחת בה היה מושאל לעירוני קריית שמונה (2017/2018). מנחם גם הספיק לרשום 20 הופעות במדי נבחרת ישראל.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר