אחד החלוצים הטובים באירופה היה מועמד להפועל תל אביב ב-2019

אדם דייויד, ראש מערך הסקאוטינג של ברק בכר בשנים האחרונות, חשף ברשת X כי ויקטור גיוקרש, שכבש 41 שערים העונה בספורטינג ליסבון, היה ברשימות שלו בזמן שעבד אצל האדומים מת"א • כעת תג המחיר של השבדי הוא 100 מיליון יורו

שלושער לכריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר

אחד השחקנים הכי חמים באירופה הוא ויקטור גיוקרש. חלוצה השבדי של ספורטינג ליסבון חווה עונה מופלאה עם 41 שערים ו-15 בישולים ב-47 משחקים בכל המסגרות, כאשר אמש (ראשון) הוא וקבוצתו ספורטינג ליסבון השלימו זכייה באליפות פורטוגל. 

ברחבי אירופה מדווחים כי תג המחיר שהוצב על רכישתו של החלוץ בן ה-25 הוא 100 מיליון יורו וקבוצות גדולות כמו ליברפול כבר הביעו התעניינות. היום, אחרי האליפות, נחשף ברשתות החברתיות כי היה מועמד להגיע בעבר להפועל תל אביב. 

אדם דייויד, ראש מחלקת הסקאוטינג של מכבי חיפה בעונה שעברה שעשה השנה את המעבר יחד עם ברק בכר לכוכב האדום בלגרד, פרסם בתגובה לציוץ המחמיא לאליפות של ספורטינג את הרשימת ההצעות שלו לרכש בזמן שעבד אצל האדומים בעונת 2019/20.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גיוקרש היה שייך לברייטון והושאל לסט. פאולי מהליגה השנייה בגרמניה באותה השנה. משם עבר לסוונזי וקובנטרי בהשאלות, כאשר האחרונה שילמה עליו 1.2 מיליון יורו בקיץ 2021. ב-2023 נקנה על ידי הקבוצה הפורטוגלית ב-21 מיליון יורו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר