אחד בשביל כולם: ההחלטה של הפועל תל אביב שאולי תציל לה את העונה

סלים טועמה שב להנהיג את האדומים והראה שאם זה תלוי בו, הוא ושחקניו יעשו הכל כדי שהיא תישאר • סתיו טוריאל ועמרי אלטמן סידרו ניצחון ראשון לקבוצה מאז ינואר, כזה שמשאיר אותה תלויה בעצמה

סלים טועמה חוגג את הניצחון עם שחקניו. צילום: אלן שיבר

אם הפועל תל אביב תצליח בסופו של דבר להישאר בליגה, אולי סלים טועמה יצטרך לקבל פסל מחוץ למתחם חודרוב. לאורך כל העונה נראה שהקבוצה הייתה במצב הישרדות, כזה שהיא חייבת להיאבק קשות בשביל להיות עוד עונה בליגת העל, אבל ללא מישהו שינהיג אותה.

כדי להגיע לפעם האחרונה בה האדומים ניצחו ללא טועמה על הקווים צריך לחזור עד למחזור ה-11. כדי להגיע לפעם האחרונה שהם רשמו ניצחון חוץ נחזור עד למחזור התשיעי. תחת אגדת המועדון, הקבוצה נראתה כזאת כמו שיש לה על מה להיאבק, כזאת שרוצה לשרוד.

סלים טועמה בוכה מאושר בסיום המשחק, צילום: אלן שיבר

ובשביל לשרוד, כל האמצעים כשרים. שלוש דקות אחרי שה-VAR ביטל כרטיס אדום לחובתו, סתיו טוריאל ניצל פציעה של ג'ואל אבו חנא כדי להגיע לכדור אבוד ולבשל לעמרי אלטמן (36') את הניצחון על מכבי נתניה, הראשון של האדומים מאז אותו 1:3 על אשדוד מתחילת פברואר, שהושג גם הוא תחת טועמה.

הוויכוח בין שחקני הפועל תל אביב למכבי נתניה בעקבות השער של עמרי אלטמן, צילום: אלן שיבר

אמנם הדרך ללהישאר בליגה יותר רחוקה מלרדת, אבל השחקנים של הפועל ת"א הוכיחו שבמשחקים שנותרו, כלום כבר לא מפחיד אותם, לפחות על כר הדשא.

עמרי אלטמן חוגג, צילום: אלן שיבר
אוהדי הפועל תל אביב, צילום: אלן שיבר

לפני שריקת הפתיחה, שני הקפטנים של הקבוצות חתמו על אמנה יחד עם ניצול השואה נפתלי רוזנדורן הקוראת לקהל להפסיק לשיר שירי שואה במשחקים. הפעולה התבצעה בשיתוף פעולה עם עמותת "שם ונר", במסגרתה גם הודלקו נרות לזכר קורבנות השואה.

כארם ג'אבר ודן איינבינדר עם נפתלי רוזנדורן והאמנה, צילום: אלן שיבר
אוהדי מכבי נתניה, צילום: אלן שיבר
הישאם לאיוס מימין, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יגאל פריד, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר