מחובר למציאות? אייטור קראנקה: "אם יגידו לי שאני עוזב זו תהיה הפתעה גדולה עבורי"

המאמן של מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת מ.ס אשדוד: "כשבאתי לפה לא חשבתי שאבוא רק לכמה חודשים, לוקח זמן לשנות דברים שקרו בשנתיים וחצי האחרונות"

אייטור קראנקה. ינסה להרים את הקבוצה. צילום: מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תנעל בשבת הקרובה (20:30) את עונת 2022/23 במשחק חוץ מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-36 והאחרון של ליגת העל. הבוקר (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן אייטור קראנקה. 

"ברור שנגיע למשחק בשבת במטרה לנצח כפי שאנחנו עושים בכל משחק, אמרתי תמיד שחשוב לסיים את העונה בדרך הכי טובה שאפשר", אמר קראנקה בתחילת דבריו".

המאמן נשאל לגבי עתידו בקבוצה והגיב בצורה מפתיעה: "זו תהיה הפתעה גדולה עבורי אם יגידו לי שאני עוזב כי כשבאתי לפה לא חשבתי שאבוא רק לכמה חודשים, לוקח זמן לשנות דברים שקרו בשנתיים וחצי האחרונות".

לאחר מכן נשאל המאמן על התסכול בקרב חלק מהאוהדים בעקבות התוצאות העונה וענה: "אני מבין אותו במאה אחוז. אני לא חושב שזה משהו רק בגלל העונה הזו אלא על השנתיים-שלוש האחרונות. בטוח שהם מתוסכלים. הדבר היחיד שאני יכול להגיד להם הוא שהם צריכים לסמוך על המועדון, כולם מרגישים שהמועדון צועד קדימה, יש שינויים".

אייטור קראנקה. הרבה מהתסכול של אוהדי מכבי תל אביב קשור אליו, צילום: אלן שיבר

"אמרתי לפני כשבועיים שהעונה הזו לא הסתיימה אבל העונה הבאה כבר התחילה. המסר שלי לאוהדים הוא שאני הראשון שמבין את התסכול שלהם אבל מצד שני רוצה להגיד להם שאעשה שינויים והם יהיו גאים בקבוצה הזו בקרוב".

בנוסף התייחס קראנקה לשאלה האם הוא יודע איזה שחקנים היה רוצה לצריך בעונה הבאה: "כרגע אני יכול להגיד שאנחנו עובדים כבר תקופה, אנחנו יודעים מה העמדות בהן אנחנו רוצים להתחזק, ומה שאנחנו כמועדון מנסים לעשות הוא לשכנע את השחקנים להגיע למועדון מדהים כמו מכבי. המטרה שלנו עכשיו היא למצוא את השחקנים שרוצים להצטרף אלינו ולהצליח פה. חשוב לשכנע את השחקנים האלה. אנחנו יודעים איפה אנחנו רוצים להשתפר וכמובן שיש לנו רשימה של שחקנים".

כנשאל עד כמה ריאלי לצאת עם סגל מלא ככל הניתן למחנה האימונים אמר המאמן: "אני לא חושב שזה לא ריאלי, אלא שהמחנה מתקיים בשלב מוקדם של טרום העונה, לפעמים השוק נותן לך הפתעות בסיום. זה נכון שאחנו צריכים לצאת עם סגל כמעט מלא אבל גם נרצה להשאיר אופציות, לפעמים יש שחקנים שיכולים הלגיע בהשאלה או בחינם. אנחנו עובדים לבנות את הסגל מוקדם ככל האפשר אבל יהיה לנו גם זמן בהמשך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר