"עשרות אוהדי הפועל זרקו עלינו אבנים, הרביצו לי עם אגרופנים, הם באו למלחמה"

לפני ההתמודדות בין הקבוצות באצטדיון בלומפילד, אתמול במסגרת גביע הטוטו, נקלטו אוהדי הקבוצה המארחת תוקפים את רכבו של אוהד בית"ר • כך זה נראה ממצלמת רכבו

אוהדי הפועל ת"א שתועדו במצלמת רכבו של אוהד בית"ר

תקיפה חמורה מאוד התרחשה אתמול לפני המשחק של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים. עשרות אוהדים של הפועל ת"א, חלקם עם חולצות של ארגון האולטראס, תקפו עם אבנים ואלות רכב של אוהדי בית"רב חלקם קטינים, היכו את אחד האוהדים וגרמו לו לחבלות בפנים.

ברכבו של אוהד בית"ר, בן ה-18, שאמור להתגייס בקרוב לצה"ל, היתה מצלמה שתיעדה את התקיפה הקשה, זריקת האבנים על האבן, והתחנונים שיפסיקו להכות אותו. האוהד הגיש תלונה במשטרה.

האוהד בית"ר שהותקף הוא רם תשרה שסיפר ל-'ישראל היום': "אני אמור להתגייס לגבעתי, וזה בין המשחקים האחרונים של בית"ר שאני אוכל ללכת לראות בזמן האחרון. יצאתי מירושלים בסביבות חמש עם שני בני דודים שלי, אחד בן 16 ואחד בן 12. הגענו בסביבות 18 לאזור האצטדיון. האוטו הוא של אמא שלי ואמרתי לבני דודים שלי שאני יוצא רגע לעשן כי אני לא מעשן לאמא באוטו".

תשרה המשיך לתאר: "תוך כדי שאני מעשן ומדבר איתם מה אני חושב שתגמר התוצאה הם התחילו לצעוק לי רם רם ואז ראיתי מולי 50 אוהדי הפועל עם גלי תקיפה בידיים, כאילו הם באו מוכנים למלחמה, ישר אמרתי להם אנחנו ילדים ולא רוצים בעיות. התחננתי כי חששתי לעצמי ולבני דודים שלי. ילד בן 12 יושב אצלי באוטו וזה לא עזר. הם זרקו על האוטו אבנים, בקבוקי בירה, נתנו לי אגרופים לפנים עם אגרופנים ועם חגורה עד שהצלחתי להיכנס"

אוהדי הפועל ת"א תוקפים את אוהד בית"ר ירושלים

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוהדי הפועל ת"א המעורבים באירוע האלימות,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר