הכישרון הגדול של הכדורסל הישראלי קבע שיאי קריירה חדשים וקירב את קבוצתו לבית העליון

רבע אחרון נהדר של בן שרף הוביל את עירוני קריית אתא ל-73:90 על הפועל עפולה, שקירב את שחקניו של שרון אברהמי להבטחת המקום בפלייאוף • הגארד בן ה-18 כיכב עם 20 נקודות ותשעה אסיסטים • חולון ניצחה 79:94 את הפועל ב"ש והבטיחה את מקומה בבית העליון

בן שרף ושחקני עירוני קריית אתא. צילום: מאור אלקסלסי

אחד השמות החמים והמדוברים העונה בכדורסל הישראלי הוא בן שרף. הכישרון של עירוני קריית אתא חגג לפני שבוע וחצי את יום הולדתו ה-18 והערב (חמישי) הוא הוביל את קבוצתו לניצחון 73:90 על הפועל עפולה עם שיאי קריירה של 20 נקודות ותשעה אסיסטים.

בעקבות הניצחון, החבורה של שרון אברהמי תלויה בעצמה לקראת מחזור הסיום, בו תתארח אצל הפועל באר שבע/דימונה. במידה שתנצח, היא תעפיל לבית העליון ותבטיח את מקומה בפלייאוף ליגת העל. אם תפסיד, היא תיאלץ לקוות שבני הרצליה תפסיד גם היא להפועל תל אביב במשחק שינעל את העונה הסדירה.

רז אדם בטירוף. עונה נהדרת של החבורה מהקריות, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מי שהבטיחה את המקום בבית העליון ובפלייאוף בסיום העונה היא הפועל חולון, שלא נתקלה ביותר מדי קשיים בדרך לניצחון 79:94 על הפועל באר שבע. החבורה של עמית שרף קלעה לא פחות מ-19 שלשות מ-30 ניסיונות, שיא עונתי וכל שחקניה, למעט בן אלטשולר ששותף לדקה בודדת, קלעו בספרות כפולות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר