המטרה המרכזית של מכבי תל אביב: החתמת זאק לידיי

לאחר השלמת עסקת תמיר בלאט, הצהובים הולכים על פורוורד בכיר לקו הקדמי • אם המהלך לא יצלח: אלו השמות הנוספים בפנקס של המועדון

זאק ליידי ובונזי קולסון. מכבי תל אביב רוצה את פורוורד פרטיזן בלגרד. צילום: EPA
לאחר השלמת העסקה עם תמיר בלאט, במכבי תל אביב התפנו למטרה הגדולה שלהם הקיץ – החתמת פורוורד בכיר לקו הקדמי.

כפי שפרסמנו השבוע, במכבי גיבשו החלטה לממש את האופציה על ג'רל מרטין, ונכון לעכשיו הצהובים מרכזים את כל המאמצים שלהם בניסיון להחתים את זאק לידיי.

 
במועדון מתכוונים להשקיע סכום גדול עבור המהלך הזה בתור ידיעה שמדובר על האופציה הטובה ביותר עבורם בשוק - פורוורד בכיר שמגיע אחרי עונה מצוינת, וגם שחקן שיכול לנוע בין עמדות 4-5 ובכך לפתור לא מעט בעיות.
 
אם אופציית לידיי תרד מהפרק, לצהובים יש מספר מועמדים אחרים בפנקס: מאט קוסטלו מבאסקוניה שעודד קטש מעריך אותו מקצועית, אך סכום הבייאאוט שלו גבוה, פיטר קורנלי שעוזב את ריאל מדריד וכבר החלו מגעים איתו לפני מספר שבועות, אך הוא גורר התעניינות גדולה מקבוצות יורוליג נוספות וגם דורש שכר גבוה, וג'ורדן מיקי שלא ימשיך בווירטוס בולוניה ונמצא ברשימות של הצהובים בשנים האחרונות בזכות יכולתו לשחק בשתי עמדות הפנים.
 
ברונו קבוקלו, שהצטיין בעונה האחרונה באולם הגרמנית היה גם הוא מועמד, אך לאחר שהוחלט להמשיך עם מרטין, שמו ככל הנראה ירד, כיוון שהצהובים רוצים שחקן עם ניסיון יורוליג.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 39

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר