גלעד לוי חתם בהפועל ירושלים

הסנטר בן ה-20, נחשב לאחד הכשרונות המבטיחים של נבחרת העתודה, חתם על חוזה ארוך טווח • לוי שיחק בשנים האחרונות בספרד, חוזר לישראל אחרי ארבע שנים

לוי. חושב קדימה, צילום: אלן שיבר

זה רשמי: הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הסנטר הישראלי גלעד לוי בן ה-20 לחוזה של 4 שנים.

יותם הלפרין אמר: "אנחנו שמחים שגלעד מצטרף אלינו. כל מי שראה אותו מתפתח בשנים האחרונות מבין עד כמה מדובר בכישרון חריג בנוף הכדורסל שלנו, ולא פחות מזה, איך הוא התעצב מילד לשחקן בוגר ודומיננטי עם סט יכולות יוצא דופן לגילו ולגודלו. אנחנו כמערכת מחויבים לגלעד, ונספק לו את כל הכלים כדי להמשיך להתקדם, מתוך ראייה משותפת לטווח הארוך".

לוי, שמתנשא לגובה של 2.20 מטרים, החל את דרכו במחלקת הילדים של הפועל אשדוד וכבר בשנותיו הראשונות התאמן עם ילדים בוגרים ממנו בשנתיים. בגיל 14 עבר לאקדמיה של גלבוע/מעיינות, שם החל להראות ניצוצות נדירים לשחקן בגודל שלו.

גלעד לוי. חוזר לישראל, צילום: באדיבות הפועל ירושלים

ב-2018 החליט לעבור לאקדמיית הפיתוח של אסטודיאנטס הספרדית, שם התקדם והתעצב כשחקן פנים דומיננטי ומגוון. באותה התקופה שיחק לסירוגין בקבוצת המילואים של המועדון והתאמן עם הסגל הבכיר בקבוצת הבוגרים. לאורך כל התקופה, גלעד היה חלק חשוב מנבחרות ישראל, החל מהקדטים ועד לעתודה כיום, שם הוא משתף פעולה עם קפטן הנבחרת ושחקן ירושלים, נועם דוברת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לוי מצטרף לשחקנים שכבר חתומים בבירה לעונה הבאה: ליוואי רנדולף, נועם דוברת, עוז בלייזר, איתי שגב, עמית גרשון, אילון ששון, יובל שניידרמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר