דני אבדיה . צילום: עמי שומן

הרוויח הון ב-NBA: כמה שווה דני אבדיה?

כוכב פורטלנד טרייל בלייזרס צפוי להרוויח כ-70 מיליון דולר רק מהחוזה עליו חתם בליגה הטובה בעולם • מעבר לכך, הוא נבחר להוביל כמה קמפיינים גדולים בישראל, ולא בוחר בדרך נהנתנית - אלא שומר על גישה ממוקדת ועתידית

כוכב נבחרת ישראל בכדורסל, דני אבדיה, ינסה להוביל את הנבחרת באליפות אירופה שתיפתח ביום חמישי הקרוב. אבדיה, בן 24, נראה כאחד שכבר הגשים את רוב חלומותיו, ולמרות גילו הצעיר הוא יודע שהצלחה נמדדת לא רק על הפרקט.

לפי הערכות בארה״ב, הונו של אבדיה מוערך בכ-20 מיליון דולר. רוב הונו מגיע מחוזי כדורסל. בשנה האחרונה עבר אבדיה לפורטלנד טרייל בלייזרס, אך המעבר כלל לא פגע בחוזה הגבוה עליו חתם עוד כששיחק בוושינגטון וויזארדס. בעונתו הראשונה בקבוצה קיבל 4.46 מיליון דולר, בעונה השנייה 4.69 מיליון דולר ובעונה השלישית והאחרונה בוושינגטון – 4.96 מיליון דולר.

דני אבדיה, צילום: אלן שיבר

ירוויח כ-70 מיליון דולר ב-NBA

בשלב זה הגיע החוזה החדש והמשודרג: 55 מיליון דולר לארבע שנים בוושינגטון, אך זמן קצר לאחר החתימה נשלח בטרייד לפורטלנד. בעונה הנוכחית, הראשונה שלו במדי הטרייל בלייזרס, שכרו של אבדיה עמד על 15.6 מיליון דולר, יותר מכל שלוש העונות הקודמות בוושינגטון גם יחד.

בעונה הבאה צפויה ירידה קלה בשכר, שיעמוד על 14.3 מיליון דולר. הירידה תימשך גם בשתי העונות שאחריה – עם 13.1 מיליון דולר ואז 11.8 מיליון דולר. עם תום חוזהו הנוכחי בקיץ 2028, סך השכר שצפוי אבדיה להכניס כשחקן NBA יעמוד על קצת יותר מ-69 מיליון דולר. 

דני אבדיה, צילום: AP

החליף את בר רפאלי

בקיץ האחרון התרחב אבדיה גם לעולם הדוגמנות והקמפיינים. לפני כחודש נבחר להוביל את הקמפיין החדש של מותג "L’Oréal Men Expert" בישראל. הקמפיין הראשון בכיכובו יקדם את סדרת הדגל של המותג – "הידרה אנרג'טיק", שכוללת מוצרי טיפוח וניקוי לפנים, הנלחמים בסימני עייפות ותורמים למראה עור רענן ואנרגטי.

בנוסף, בתחילת חודש אוגוסט נבחר אבדיה לשמש פרזנטור של חברת "מי עדן", בחוזה לשנתיים, בהשקעה כוללת של יותר מארבעה מיליון ש"ח – וירוויח סכום המוערך במאות אלפי שקלים. הקמפיין יכלול הופעות בפרסומות, פעילויות שיווקיות ויוזמות חברתיות של המותג. קודמתו בתפקיד הייתה הדוגמנית בר רפאלי בשנת 2008.

דני אבדיה בקמפיין החדש, צילום: מיכה לובטון

זו לא הפעם הראשונה שבה אבדיה מופיע כפרזנטור. בשנת 2021 הוביל את קמפיין מותג "תלמה" מבית "יוניליוור ישראל", יחד עם המתעמלת האמנותית לינוי אשרם. בנוסף, שימש בעבר גם כפרזנטור של חברת הדאודורנט "AXE", שם הופיע לצדה של ספיר אלחמיסטר.

נכון לעכשיו, נראה שאבדיה אינו בוחר בדרך נהנתנית, אלא ממשיך לשמור על גישה ממוקדת ועתידית – כאחד שכבר מגיל צעיר מתכנן תקופה שהיא הרבה מעבר לקריירת כדורסל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בשורה התחתונה: הונו של אבדיה מוערך בכ-20 מיליון דולר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...