מהמגרש לסט: אחרי שכבש את ה-NBA, כוכב הכדורסל הישראלי, דני אבדיה, רושם לעצמו עוד הישג, הפעם בדמות קמפיין חדש. אבדיה נבחר לפנים של מותג טיפוח הפנים לגבר L'Oréal Men Expert.
במסגרת הקמפיין החדש, והראשון בכיכובו שיעלה בחודש ספטמבר, אבדיה יקדם את סדרת הדגל של המותג, HYDRA ENERGETIC, הכוללת מוצרי לחות וניקוי לגבר המיועדים לטיפול בעייפות עור הפנים ושמירה על מראה רענן, חיוני ואנרגטי.
הבחירה באבדיה נועדה להעצים גברים, לעורר את המודעות שלהם לטיפוח אישי ולהביא פרשנות עדכנית לגבריות המודרנית. השותפות עם אבדיה משקפת את השאיפה לחבר את עולם הטיפוח הגברי לערכים של מצוינות, כריזמה טבעית וביטחון עצמי - תכונות שמגלם אבדיה באופן אותנטי ומעורר השראה.

דני אבדיה בקמפיין החדש / צילום: מיכה לובטון
דני אבדיה שיתף על הבחירה: "אני גאה לשתף פעולה בקמפיין של לוריאל מן אקספרט ולהוביל את הפעילות שלו בישראל. החיבור למותג היה טבעי מהרגע הראשון, התחבר לאורח החיים שלי ולערכים שקרובים לליבי כאדם וכספורטאי. זו זכות גדולה עבורי לקחת חלק במהלך שמביא איתו מסר של מודעות עצמית, מקצוענות וחדשנות".
הגבר הישראלי מטופח?
ממחקר שערכה לוריאל ישראל בקרב גברים בישראל עולה כי רק 1 מתוך 3 גברים בישראל משתמשים במוצרי טיפוח - לעומת 82% מהנשים. הגברים הישראלים מהווים 50% מהאוכלוסייה ו-25% משוק הטיפוח. מכלל שוק מוצרי הטיפוח, טיפוח הפנים מהווה נתח של 70%, כאשר הניקוי הוא המוקד העיקרי ב-70% מהמקרים.
גברים מבלים בממוצע 13 דקות ביום בשגרת הטיפוח שלהם, כאשר גברים צעירים מבלים יותר זמן. באשר להרגלי הקנייה הגבריים: 52% רוכשים לבד, 29% עם בת/בן זוג ו-14% מישהו אחר רוכש עבורם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו



