כמעט אסון בבריכה בהרצליה: אשתו של הכדורגלן הצילה פעוטה בת שנתיים מטביעה

ליאן בן חיים, אשתו של הכדורגלן טל, הצילה פעוטה ששהתה מתחת למים כמעט 8 שניות • האמא ההמומה שיתפה ברשתות החברתיות להעלאת המודעות, וכתבה: "דבר שחשבתי שבחיים לא יקרה לי"

כמעט אסון בבריכה . צילום: צילום מסך

רגע מאסון: הסיפור הזה יכול היה להיגמר אחרת, אם ליאן, אשתו של הכדורגלן טל בן חיים, לא הייתה מספיק ערנית באותו הרגע ומונעת אסון שהיה יכול להסתיים במוות.

אתמול (שבת) התארחו שחקן מכבי פתח תקווה ואשתו עם שלושת ילדיהם הקטנים בבריכה הביתית בהרצליה של כוהנת האיפור והלייף סטייל גל גונן. בעוד כולם ישבו בהנאה בבריכה, הפעוטה בת השנתיים של גל הורידה את הגלגל, ושקעה אל תוך המים בלי שאיש הבחין בה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal kaufmann gonen (@galgonen_official)

למעשה קאיה הפעוטה שהתה מתחת למים כמעט 8 שניות שלמות, ובזמן הזה אורחים נוספים ששהו בבריכה, כולל אבא שלה שהיה עסוק עם אחותה התאומה לא הבחינו בה. ליאן בן חיים נכנסה לבריכה ומיד הבחינה בקאיה, ושלפה אותה מהמים תוך שניות.

גל גונן שחזרה את הרגע ממצלמות האבטחה בביתה המומה, ושיתפה באינסטגרם להעלאת המודעות: "דבר שחשבתי שבחיים לא יקרה לי (מי שמכיר את האמא שאני, יודע כמה אני באובססיות קשות על האוצרות שלי). תודה לאלוהים שהיום הזה נגמר ככה ותודה שהוא שלח לי את ליאן בשניה הזאת להוציא לי את הילדה מהמים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אנחנו מיהרנו לדבר עם הגיבורה, ליאן, וזה מה שהיא מסרה לנו: "הבריכות האלה זה סכנת חיים, ממש פחד אלוהים. מספיקה שנייה אחת של חוסר ריכוז".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר