עידן ורד חתם בהפועל פתח תקווה: "ויתרתי על לא מעט כסף"

רגע לפני נעילת החלון, הקשר בן ה-33 עזב את הפועל תל אביב לטובת המדים הכחולים של הקבוצה מהליגה השנייה: "עשיתי הרבה בשביל להגיע לכאן ולהיות חלק מהפרויקט המדהים הזה" • ורד באינסטגרם: "היה לנו ברור שככה תיראה העונה, היו אירועים לא רגילים"

עידן ורד. מאמין בעלייה לליגת העל

רגע לפני נעילת החלון, הפועל פתח-תקוה מהליגה הלאומית הספיקה להחתים את הקשר עידן ורד, לשנה וחצי במדים הכחולים.

הקשר בן ה-33, ששיחק בשנה וחצי האחרונות בהפועל תל אביב, וקודם לכן במכבי חיפה, בית"ר ירושלים והכוכב האדום בלגרד ,ירד לליגה השנייה בתקווה להחיות את קריית הכדורגל שלו.

עידן ורד מצא את עצמו בלאומית, צילום: מאור אלקסלסי

"אני שמח להגיע למועדון ענק כמו הפועל פתח תקוה", אמר עידן ורד לאחר החתימה. "הייתי בהרבה מועדונים גדולים בארץ ובעולם, ואני יודע כמה חשוב להחזיר את הפועל פתח תקוה לקדמת הבמה. ויתרתי על לא מעט כסף בשביל להגיע לכאן ולהיות חלק מהפרויקט המדהים הזה. אני כאן בשביל לשמח את האוהדים המדהימים של הקבוצה ולהחזיר את הפועל פתח תקוה לליגת העל".

בחשבון האינסטגרם שלו הוסיף ורד: "אחד הרגעים המאכזבים ביותר בקריירת של כדורגלן זה לא לשחק, לשבת בחוץ, לא להיות חלק מהמשחקים שאנחנו כל כך אוהבים... 18 פעמים בלבד פתחתי בהרכב בשנה וחצי ומעט מאוד משחקים סיימתי משחק שלם. פספוס ואכזבה עצומה. כשהגעתי בעונה שעברה אחרי קיץ לא פשוט גם ברמה האישית, הבטחתי לבעלים שנהיה בפלייאוף העליון וגם באירופה... נהניתי מכל רגע, מהעוצמות של המועדון, מהדחיפה האדירה שקיבלתי מכולם.

"לצערי ולצער הקהל שתמיד רצה לראות אותי על הדשא, קיבלתי הודעה בקיץ לעזוב, פירקו את כל השלד של שנה שעברה ואני אחד מהם. כיוונו גבוה יותר, בפועל היה לנו ברור שככה תיראה העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"עוד הייתי מוכן לוותר על שכר, לעבור שלושה מאמנים שלא נתנו לי הזדמנות להיכשל אפילו, ועוד אירועים לא רגילים במהלך העונה. הכל בשביל לשחק בהפועל. 400 דקות בשנה קלנדרית הספיקו לי. אני מכור לכדורגל, אני חייב לשחק ואני לא באותו בן אדם כשאני לא חלק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר