מנצ'סטר יונייטד הודיעה: כריסטיאנו רונאלדו עזב את הקבוצה

מספר ימים לאחר הריאיון הסנסציוני, השדים האדומים הודיעו על סיכום הדדי שהושג בין הצדדים, לפיו הפנומן הפורטוגלי מסיים את דרכו באולד טראפורד • רונאלדו: "מרגיש שזה הזמן הנכון לאתגר חדש"

רונאלדו. עזב את המועדון, צילום: רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו עוזב את אנגליה ואת מנצ'סטר יונייטד. פחות משבוע אחרי הריאיון הסנסציוני שהעניק לעיתונאי פירס מורגן, קברניטי השדים האדומים יחד עם המאמן אריק טן האח הודיעו הערב (שלישי) על התרת חוזהו של הפנומן הפורטוגלי.

על פי ההודעה הראשית של המועדון הרשמי שני הצדדים הגיעו לסיכום הדדי: "שני הצדדים סיכמו על התרת החוזה של כריסטיאנו רונאלדו. כולנו במנצ'סטר יונייטד ממוקדים בהתקדמות המקצועית תחת אריק טן האח וממשיכים לעבוד יחד כדי להשיג ניצחונות בהמשך העונה".

רונאלדו מסר לאחר ההודעה הרשמית: "לאחר שיחות עם מנצ'סטר יונייטד, החלטנו בצורה הדדית על סיום מוקדם של החוזה בינינו. אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואוהב את האוהדים, זה לעולם לא ישתנה. עם זאת, אני מרגיש שזה הזמן הנכון לחפש אתגר חדש".

"באותו ראיון מדובר ירה רונאלדו, בין השאר: "האמת, אני פשוט מרגיש נבדד. לא רק מצד המאמן, אלא מצד מספר מההנהלה. אני פשוט מרגיש שבגדו כי כמה אנשים שלא רצו אותי במועדון לא רק העונה, אלא גם בעונה שעברה. המאמן אריק טן האח? אין לי כבוד אליו כי הוא לא מכבד אותי, ואם אין לך כבוד אליי, לא אכבד אותך לעולם".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד סיפר הפנומן הפורטוגלי: "הרגשתי כך גם בשנה שעברה. יונייטד בגדה בי, הם פשוט הפכו אותי לכבשה השחורה. בקיץ שעבר, הלכתי בעקבות הלב כי פשוט סר אלכס פרגוסון ביקש ממני. הוא אמר לי: 'זה בלתי אפשרי עבורך ללכת למנצ'סטר סיטי'. אמרתי לו, 'אוקיי, בוס'. אבל המועדון הזה לא התקדם בכלל, מאז שסר אלכס עזב, שום דבר לא השתנה כאן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר