אסי בוזגלו | צילום: ישראל היום

אסי בוזגלו תוקף את חנוך דאום: "למה לזלזל. אני לא ראוי בעיניך?"

כדורגלן העבר והשורד זעם על פוסט עוקצני של דאום ("עזבו, עם ביבי עוד יכולתי להתמודד אבל זה גדול עלי"), ועלה להתקפה חזיתית: "כל החיים התמודדתי עם סטיגמות בן של כדורגלן ומרוקאי. אני לא מהחונטה שלך?" • כל הפרטים

רק אתמול דיווחנו לכם, שאסי בוזגלו הוציא לאוויר ספר חדש שנקרא: "בין החיים למשחק", וכבר הערב (שני) הגיע עימות הרשת הראשון בינו ובן חנוך דאום.

סיפור המעשה החל כאשר דאום פרסם פוסט עוקצני ברשת בתגובה ליציאת ספרו של בוזגלו. "טוב עזבו, עם ביבי עוד יכולתי להתמודד אבל זה גדול עלי, אני מקפל", כתב דאום.

בתגובה, השורד לשעבר עלה להתקפה וכתב פוסט ארוך בו רשם: "שהוצאתי את הספר ידעתי שיהיו את המצקצקים, מעקמי האף ומרימי הגבה. הכנתי את עצמי לזה ותכלס גם בשום שלב בחיים שלי לא נתתי למה אנשים חושבים או אומרים עליי להפריע לי בדרך.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo)

"קמתי לבוקר שהרבה מאוד אנשים שלחו לי את הפוסט של חנוך דאום, גילוי נאות – אני באופן אישי לא מכיר אותו, אבל הבנתי שהוא סופר מוכשר ואדם שנון. בינתיים הפוסט הוסר (לפחות היה עומד כמו גבר מאחוריי המילים שלו) כל החיים התמודדתי עם סטיגמות בן של כדורגלן  כדורגלן , מרוקאי You name it, גם שהפכנו להיות משפחה מוכרת מפורסמת ומתוקשרת לא חסכו מאיתנו ביקורת ולא אני לא מתבכיין ולא מתמסכן (להפך זה בונה אותי).

"התמודדתי ומתמודד כל החיים עם אנשים שחושבים שהם יותר טובים וראויים ממני אבל באמת בחייאת שנת 2022 אדם מוכר שמחשיב מעצמו נאור ופתוח מרשה לעצמו לכתוב פוסט כזה מזלזל ולא מכבד כי מה? לא נולדתי סופר? אני לא מהחונטה שלך? אני לא ראוי בעיניך?

"מי מחליט מי ראוי למה בעולם הזה? מי קבע שמה שאתה כתבת בספרים שלך זו אמת צרופה והדברים שלי יש לומר הם פחות חשובים נכונים או מעניינים? נכון אני לא ביבי וגם אתה לא! אבל אני אדם שעבר מספיק שהרגיש שיש לו מה לומר על הדרך שלו, איפה זה מפריע לך? טרחת בכלל לקרוא את הספר לפני שהעלאת את האמירה המזלזלת הזו וקבעת שאני לא ראוי מספיק?

אסי בוזגלו עם אשתו עדי. ספר חדש במשפחה, צילום: ניר פקין

"אז חברים העולם הישן מת היום כל מי שמרגיש שיש לו מה לתת לעולם מוזמן לעשות זאת ואל תתנו לאף אחד לקבוע לכם מי אתם ומה אתם שווים אני באמת מאמין שלכל דבר ולכל אחד יש מקום וברוך השם אני רואה שגם את הדברים שלי יש מי שצורך וקונה ותודה לכל מי שמצביע בידיים רוצה לאחל גמר חתימה טובה לכולם שנזכה לעשות חסד וטוב בין אדם לחברו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אנחנו רק נספר כי בינתיים דאום כבר הספיק למחוק את התגובה העוקצנית שלו ורשם לאסי: "אסי, למרות שהכוונה שלי הייתה באמת קומית, הבנתי לבד שזה לא עובר מגניב והסרתי כבר בבוקר את הסטטוס. הואיל ומחר יום כיפור ואין שום פחיתות כבוד להתנצל – אז הריני מבקש סליחה. גמר חתימה טובה ובהצלחה עם הספר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו