"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X

אורות החנוכה שלי

,עודכן

השמש חוזרת ותופסת את מקומה על הבמה הסינופטית, הגשם אינו נראה באופק השבועי או החודשי, אבל זיכרון חנוכה המתקרב עושה שוב שמח בלב. זאת לא חוכמה גדולה לאהוב את חג הנרות כשהחורף הוא העונה המועדפת עליך, אך כשהגשם יורד והרוחות העזות מכנסות את המשפחה סביב חנוכייה המפיצה אור רך ונעים - קשה שלא להתאהב בחג הזה, גם אם אתם מחובבי הקיץ המיוזע.

חנוכה בשבילי הוא הרבה יותר מגוש הקלוריות עם המילויים היצירתיים שמחירו ממשיך להאמיר, גם לאחר מחאת הצדק החברתי, לחמישה שקלים לסופגנייה תמימה עם ריבת תות; וגם יותר מדמי החנוכה שבהחלט יכלו לשמח את מנהל סניף הבנק שלי. בשבילי, חנוכה הוא חג הפרסום.

כך כתוב במקורות: "נר חנוכה עדיף משום פרסומי ניסא". למה הכוונה? מדליקים נרות חנוכה ומקימים בעצם משרד פרסום. נרות חנוכה באים לפרסם בחוץ את נס פך השמן שקרה לנו בחנוכה בתקופה ההלניסטית. הבנתם? פרסום חוצות שנמשך כבר אלפיים שנה ביותר ממאות אלפי נקודות שילוט בעולם לקמפיין של שמונה ימים. אם זה לא משרד פרסום מצליח, אז מה כן-

פעם, כשהייתי צעיר, חלמתי להיות מעצב (ארט דיירקטור בלעז) במשרד פרסום.

התאמצתי, למדתי, קיבלתי תעודה והתקבלתי למשרד פרסום, אפילו די מצליח. עבדתי מתשע עד חמש (לפעמים גם חמש לפנות בוקר...) וראיתי מבפנים את העולם המטורף הזה. את החיפוש אחר הפרסום המוצלח ביותר. את הקמפיין שיביא גם פרסים וגם לקוח מרוצה עם שיעורי מכירה בשמיים. זו היתה בהחלט חוויה מעשירה ומרנינה, אבל הבנתי שזה לא בשבילי.

למעשה, רק בחנוכה הבנתי גם מהו הפרסום הנכון והמוסרי ביותר. כי בעצם הנר הזה שמדליקים ביום הראשון של החג הוא מיצוי של כל קמפיין מוצלח. נר מייצג אור. הנר מתגבר גם על החשיכה הגדולה ביותר. ויותר מכך: נר ביהדות מייצג את המושג נשמה, לכן נאמר שכל עוד הנר דולק אפשר לתקן. כל עוד הנשמה בוערת באדם, הוא יכול לתקן את מעשיו ולמצוא בחזרה את הדרך שהיתווה לעצמו, בכל עת ובכל זמן. לעולם אסור להתייאש.

אבל הנר של חנוכה הוא גם נר חיצוני. אנחנו מחצינים את האור כדי להזכיר את הנס הלאומי, ולי הוא מזכיר גם את הנס הפרטי, את הטוב שיש בכולנו. כשאני רואה חבר במצב לא כל כך טוב, אני זוכר שיש בו אור פנימי שתמיד דולק, אור של טוב, כמו זה שיש לנרות חנוכה. ואז אני בונה בראשי קמפיין, מריץ אותו לראש רשימת החברים שלי (גם בפייסבוק אם תרצו...) ונזכר בכל הדברים הטובים שמרכיבים אותו, באור המיוחד שלו. כשאני רואה אור וחיוך עולים על פניו, אני יודע שהקמפיין הצליח.

וכך, גם בינינו לבין עצמנו. כשתדליקו את הנר הראשון בחנוכה תזכירו לעצמכם את מסע הפרסום האישי שלכם, המסע שבו אתם הכוכב.

כי למרות כל הצרות תזכרו שיש בנו, בכל אחד מאיתנו, אור עצום שמאיר גם אם לפעמים קצת חורף ועננים מעיבים עליו ומסתירים אותו. בסוף האור יאיר, הקמפיין הפנימי עוד יצליח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר