"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X

שרים ימניים, תתעלמו

תנו להם להפגין, תנו להם לצווח על מלחמות אזרחים, כבדו אותם ואת ההפגנות שלהם מתוך כבוד אמיתי לחופש הביטוי ולדמוקרטיה • ובקיצור, תעשו את כל מה שהם לא מאמינים בו

,עודכן
0השמעה
הפגנת השמאל בירושלים, צילום: אורן בן חקון

שומע, מריריב לוין? תתעלם מעדר הזועקים בחלחלה תיאטרלית על קיצו של הפרויקט הציוני ומות הדמוקרטיה. חכם ממני כבר אמר שעל פי זעקות השבר שבוקעות מהשמאל, הדמוקרטיה הישראלית מתה כבר כל כך הרבה זמן - שהיא הפכה לזומבי. ברור שקשה להתעלם מציבור קטן עם יחס חשבונאי הפוך למה שניתן לחשוב לפי נציגיו בתקשורת. לרגע לא אמרתי שזה קל, אבל בכל זאת - תתעלמו.

תנו להם להיות הילד שנשכב על גבו ורוקע ברגליו ברמי לוי, דורש שיקראו למשטרה כי אמא לא מוכנה לקנות לו במבה. תנו להם. בדומה לשאר הקונים, רוב הציבור היהודי בישראל מביט במאורע בחמלה, ואין בו אף בעל אונה מתפקדת שמאמין כי צריך לקרוא למשטרה, אלא לתת לילד - שכולנו עדיין אוהבים - לרקוע ולצווח עד שיירדם באוטו וימשיך בחייו כרגיל, עם ההבנה החשובה להמשך חייו: לא כל דבר שאתה רוצה אתה תקבל. תתעלמו. שמעת, מר לוין?

תתעלמו מהם. שמעת, בן גביר? תתעלמו מהאיומים, מהפרובוקציות, מההשוואות ההו־כה־מהפכניות שלהם לנאצים, ובחייאת - תתעלמו מדגלי פלשתין שהם מניפים שם. תנו להם להתבוסס בגסויות, בקללות, ב"אסור להשוות, אבל הפעם זה שונה!" הקבוע שלהם. תנו להם להניף איזה דגל שירצו, ותקוו - כן, תקוו - שכמה שיותר מניפי דגלים ואיימן עודות יגיעו לשם ויצולמו מכל כיוון. הציבור רואה הכל, והסברי ה"אלה רק השוליים!" כבר לא עובדים עליו. שוטרים שינסו לקחת דגל פלשתיני למפגין מאושר יהפכו אותו למרטיר, ואתכם (כרגיל) לפשיסטים. אל תיתנו להם צילומי ניצחון.

ואני מדבר גם אליך,צביקה פוגל. חלומו הרטוב של יאיר לפיד הוא צילומי שוטרים שיעצרו את ראש האופוזיציה־שחזר־מפריז האמיץ נורא שלנו, שלא לדבר על לץ חסר מצביעים והשפעה, עבד נלעג לפרובוקציות בשקל־תשעים כמו יאיר גולן. תנו להם לשפוך כמה זוהמה אלימה בכסות של "כאב עלינו כחברה!" שבא להם. שיהיו בריאים.

תתעלם מהם, כבוד רה"מ. שמעת? כל ההפגנות, הרעש, הטורים, הפוסטים והררי הספינים שלהם לא מכוונים לתקשורת, לא לאנשי מערכת המשפט, לא לימין. הכל מכוון אליך, ורק אליך, נתניהו, מתוך תקווה ששוב הלחץ התקשורתי ישבור אותך, ופתאום הרפורמה "תיבחן מחדש", או יותר גרוע - יבוצעו באמצעותה כמה שינויים מינוריים שישווקו בעליבות כניצחון. תתעלם מהם, מר נתניהו. אל תחשוש שוב מרוקעי הרגליים. ההפגנות שלהם לא באמת שוות הרבה. נציגיהם בתקשורת וברשתות (כולל ה"מקצועיים בתחומם") מפגינים בורות משפטית מכמירת לב, ונתפסים שוב ושוב כשהם מציגים חצאי מידע.

חשוב להביט במה שקרה רק לפני כמה חודשים: המקסימום שהם השיגו בהפגנותיהם הקודמות זו ממשלה סמי־פוסט־ציונית כושלת, שבקושי החזיקה ושהוקמה רק בזכות עריקה אידיאולוגית מדהימה של פוליטיקאי חמדן, שננטש חיש קל בידי מצביעיו ההמומים.

תנו להם להפגין, תנו להם לצווח על מלחמות אזרחים, כבדו אותם ואת ההפגנות שלהם מתוך כבוד אמיתי לחופש הביטוי ולדמוקרטיה. ובקיצור, תעשו את כל מה שהם לא מאמינים בו. ולמען השם, תתעלמו מהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר