פסגת ציר הרשע: הנייה ובכירי שלוחות איראן במזרח התיכון נועדו בטהרן

ראש הלשכה המדינית בחמאס נפגש עם ארגוני הטרור של חיזבאללה, הג'יהאד האסלאמי, החזית העממית והחות'ים • הם קראו לארגוני הטרור להסלים את פעולותיהם, כאשר המטרה המוצהרת היא "להביא ניצחון לעזה"

פסגת הטרור באיראן. צילום: רשתות ערביות

באיראן התקיים היום (חמישי) מפגש בין ראש הלשכה המדינית בחמאס איסמאעיל הנייה לארגוני הטרור של חיזבאללה, הג'יהאד האסלאמי, החזית העממית והחות'ים.

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה בהלווייתו של נשיא איראן ראיסי // רשתות ערביות

בשולי הלווייתו של הנשיא האיראני, איברהים ראיסי, התקיימה הפגישה, שבה נכחו גם נציגים של משמרות המהפכה של איראן. ברשת "סקיי ניוז" בערבית דווח כי בטהרן קראו לארגוני הטרור להסלים את פעולותיהם, כאשר המטרה המוצהרת היא "להביא ניצחון לעזה".

מי שנכח בפגישה מטעם טהרן היו מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי, ומפקד כוח קודס של הארגון, איסמאעיל קאאני. מטעם חיזבאללה נכח במפגש נעים קאסם, סגנו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. את הג'יהאד האסלאמי ייצג סגן מזכ"ל הארגון, מוחמד אל-הינדי. כמו כן נכח בפגישה סגן מזכ"ל החזית העממית ג'מיל מזהר.

המטרה המוצהרת: "ניצחון לעזה", צילום: רשתות ערביות

כזכור, אתמול המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי נפגש עם איסמעיל הנייה, וטען כי "ההתנגדות של תושבי עזה הרשימה את העולם. מי היה מאמין שהאוניברסיטאות בארה"ב יתמכו בפלשתין?". עוד הוא הוסיף: "תושבי עזה הביסו את ארה"ב, נאט"ו, בריטניה ומדינות נוספות. ההבטחה לחסל את ישראל תתקיים ונראה את היום שבו פלסטין תהיה מהים לנהר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר