דיווח: משלחת איראן עדיין באתר המו"מ; "עובדים על התיאום בלבנון"

לדברי דיפלומט בכיר המצוטט ב"בלומברג", הדיונים כללו "הבהרת חלק מהמסרים המבלבלים מצד איראן בנוגע למצרים" • עוד הוסיף: "עבדנו גם על מנגנוני תיאום למניעת חיכוך ועל אכיפת הפסקת האש בדרום לבנון"

ג'יי. די ואנס עם ראש ממשלת פקיסטן, שהבאז שריף. צילום: רויטרס

המשלחת האיראנית עדיין נמצאת באתר המשא ומתן בלוצרן, שוויץ, והמשלחת האמריקנית צופה כי תמשיך לעבוד לאורך הלילה - כך דווח הלילה (שני) בסוכנות הידיעות "בלומברג" מפי דיפלומט אמריקני בכיר המעורב במגעים, שאמר כי הדיונים עדיין נמשכים.

ואנס: "אנחנו מקווים להתקדם בסוגיית הגרעין ולהתקדם בסוגיית הפסקת האש בלבנון"// רשת X

לדברי הדיפלומט, הדיונים כללו "הבהרת חלק מהמסרים המבלבלים מצד איראן בנוגע למצרים, ובניית מנגנוני תיאום למניעת חיכוך כדי להבטיח שהמצר יישאר פתוח לחלוטין". עוד הוסיף הדיפלומט: "עבדנו גם על מנגנוני תיאום למניעת חיכוך ועל אכיפת הפסקת האש בדרום לבנון".

לדבריו, התקיימו "דיונים מקיפים בכל מרכיבי הסכם הגרעין", וכי בכוונתם להשתמש ב"עבודה של היום כנקודת מוצא לשיחות טכניות מתמשכות בהמשך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר