מיום ראשון: טסטים רק לבעלי תו ירוק

תלמידי הנהיגה יחויבו להציג תו ירוק בתוקף או בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שקדמו למועד הבחינה - כתנאי לביצוע הטסט • שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, קידמה את התיקון האמור מול משרדי הבריאות והמשפטים • לדבריה: "חיי מורי הנהיגה אינם הפקר"

מבחן מעשי בנהיגה - אילוסטרציה, צילום: יוסי זליגר

לתשומת לב תלמידי הנהיגה: מיום ראשון, ה-24 באוקטובר, תו ירוק יוחל גם במבחני הנהיגה המעשיים. על פי ההחלטה החדשה, טסטים יתקיימו תחת מגבלות התו הירוק, במסגרתן יחויבו תלמידי הנהיגה להציג תו ירוק בתוקף, או לחילופין בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שקדמו למועד הבחינה, כתנאי לביצוע הבחינה.

לפני כחודש, הנחתה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, את מנכ"לית משרדה, מיכל פרנק וגורמי המקצוע במשרד - לקדם עם משרדי הבריאות והמשפטים תיקון תקנות, שיחיל את התו הירוק גם על בחינות הנהיגה המעשיות.

החלת התו הירוק על מבחני הנהיגה המעשיים, נועדה להבטיח את רציפות השירות לציבור הנבחנים, ולשמור על בריאותם של הבוחנים - שגילם הממוצע עומד על 55, והם שוהים בחלל קטן וסגור, עם תחלופה גבוהה של נבחנים לאורך היום.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "הצגת תו ירוק במבחני נהיגה מעשיים היא צעד מחויב המציאות, שישמור על חיי מורי הנהיגה, ובמקביל יאפשר המשך שגרת פעילות תקינה וקיום המבחנים עבור תלמידי הנהיגה. חיי מורי הנהיגה אינם הפקר, ואני שמחה שלאחר ניסיונות שכנוע מרובים, החליטו משרד הבריאות ומשרד המשפטים להירתם לצעד הכל-כך מובן מאליו הזה. אני קוראת לתלמידי הנהיגה, שמרו על הכללים, הקפידו על ההנחיות ושמרו על המורים שלכם בריאים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר