סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל | צילום: דוברות מג"ב

אמו של לוחם מג"ב: "בנט שוחח איתי ולא ידע את שמו; נתניהו התקשר, ידע כל פרט ובכה"

ניצה, אמו של לוחם יחידת המסתערבים בראל חדריה שמואלי, שנפצע באורח אנוש מירי התראיינה ב-103fm והטיחה ביקורת בראש הממשלה • היא סיפרה שבנט התקשר למשפחה ושאל את יוסי, אביו של הלוחם, "'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?', יוסי אמר לו שקוראים לו בראל'"

תקרית הירי בגבול עזה: יומיים לאחר אירוע הירי בדרום, במהלכו לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב דרום, בראל חדריה שמואלי, נפגע באורח אנוש מירי של מפגינים פלשתינים בעימותים בגבול הרצועה, ניצה, אמו של בראל התראיינה הבוקר (שני) ב-103fm ותקפה בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט: "לא ידע אפילו איך קוראים ללוחם". מבית החולים סורוקה נמסר הבוקר כי בראל עדיין מורדם ומונשם ושמצבו מוסיף להיות קשה.

השיחה של האב יוסי עם ראש הממשלה בנט:

השיחה בין האב שבנו נפגע בגבול עזה לראש הממשלה בנט // צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "הצל"

לקטע המלא ב-103fm:

אמו של בראל סיפרה כי יו"ר האופוזיציה שוחח עם המשפחה בזמן חופשתו בחו"ל והיה בקיא בכל הפרטים, בניגוד לרה"מ בנט: "בנימין נתניהו צלצל אתמול ב-24:00 שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון. כל פרט על הלוחם הוא יודע. אדון בנט התקשר ב-22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה".

בהמשך דבריה, אמו של לוחם מגב היא הטיחה ביקורת בבנט וסיפרה על השיחה שקיים רה"מ עם אביו של החייל הפצוע. לדבריה, "בעזרת השם הבן שלי יקום על הרגליים והשיחה המוקלטת איתו תשודר בכל העולם. הוא שואל את אבא של בראל שקוראים לו יוסי 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?' יוסי אמר לו שקוראים לו בראל".

בד בבד, ניצה הביעה את זעמה על התקרית ועל כך שלוחמים נשלחים למקומות מסוכנים בלי יכולת לפעול. "הוא נלחם בגופו, בדמו ובנשמתו על סתם. המדינה לא שווה, אני לא מקבלת תשובות. מחבל בן 12 צלף בו ממרחק אפס וכל זה בידיעה שהלוחמים שלנו ידעו שאסור להם לירות ולהגיב. למה שלחו את הבן שלי? למה? אני רוצה תשובה, טענה.

ניצה עדכנה במהלך הראיון על מצבו של בראל ומסרה כי "אתמול הוא עבר במשך כמעט 9 שעות ניתוחים. ניתוח עיניים וניתוח ראש. נשארה לו עין אחת. מתפללים לניסים.

כאמור, מבית החולים סורוקה נמסר הבוקר כי מצבו של החייל מוסיף להיות קשה. ד"ר עמית פרנקל, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ כללי בביה"ח סורוקה מסר: "החייל עבר אתמול סדרת ניתוחים על ידי צוות רב תחומי מהחטיבה הכירורגית. לאחר מכן חזר להמשך טיפול במחלקה לטיפול נמרץ כללי כשהוא מורדם ומונשם. הבוקר, מצבו מוסיף להיות קשה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו