אחרי 12 שנה: לנתניהו יש סמארטפון

ל"ישראל היום" נודע כי יו"ר האופוזיציה החדש התחדש גם במכשיר מתקדם, לאחר שנים שבהן כיהן כראש הממשלה ולא נשא עימו סלולרי אישי

נתניהו מתהדר בסמארטפון חדש // צילום ארכיון: צחי מרים

הנה תקדים של ממש שמתרחש בעקבות חילופי השלטון בישראל: אחרי שתיים עשרה שנה מחזיק בנימין נתניהו בסמארטפון אישי משלו.

במשך שנים ארוכות היה נתניהו כנראה האדם היחיד במדינה שלא החזיק בסמארטפון. כעת, נודע ל"ישראל היום" כי בימים אלו מתהדר ראש הממשלה לשעבר בסמארטפון חדש ואישי. כמתבקש, מעטים האנשים שיודעים את מספרו החדש של נתניהו. גם עכשיו, את מרבית השיחות הוא ממשיך לקבל כפי שעשה עד כה דרך חיבור מהלשכה שלו. כפי שידוע לנו, לנתניהו אין עדיין וואטסאפ אך בימים הקרובים קרוביו ילמדו אותו פונקציות נוספות במכשיר.

עוד בשנת 2014, התייחס נתניהו בעקיפין לסוגיית החזקת סמארטפון. הוא התכונן לראיון ברשת אמריקנית ונשמע אומר לאנשיו, עוד בטרם תחילת הצילומים: "אני לא מבין את העולם החדש. כולם מצלמים. מתי מספיקים לחיות? כולם מצלמים את כולם. רק מצלמים, זה כל מה שעושים. מצלמים, מצלמים, מצלמים. אל תצלמו, תחיו. אני חייתי ולא צילמתי", אמר נתניהו, "אני האדם היחידי שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים".

חבריו מספרים שהפעם האחרונה שלנתניהו היה טלפון אישי הייתה בשנת 2009. באותה תקופה הוא איבד שני מכשירים ובסביבתו אמרו לו שאין לו ממילא צורך במכשיר.

על אף שנתניהו לא מסתובב עם סמארטפון אישי, הוא נחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר ברשתות החברתיות. בטוויטר יש לו למעלה משני מיליון עוקבים, ובפייסבוק למעלה מ-2.6 מיליון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר