"כל בורג במכונת הרעל ישלם": אחים לנשק מאיימים בתביעה נגד עופר מלכה

ההתראה בנקיטת הליכים משפטיים, מגיעה לאחר פרסום התחקיר על השרה מירי רגב בתוכנית המקור • דרישתם: התנצלות תוך 24 שעות ופיצוי של 200 אלף שקלים

הפגנה מחוץ לביתה של מירי רגב, היום. צילום: אחים לנשק

ארגון אחים לנשק הוציא היום (רביעי) התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים נגד עופר מלכה, מקורב של השרה מירי רגב. זאת בעקבות חשיפת תוכנית המקור בערוץ 13. במכתב הם דורשים התנצלות בתוך 24 שעות ופיצוי של 200 אלף שקלים בתוך שבועיים.

הקלטות מירי רגב מתוך תחקיר המקור // באדיבות רשת 13

במכתבם מאשים הארגון את מלכה בלשון הרע, תעמולה, מעשה המרדה, פרסום המרדה, הסתה לאלימות והפרעה לשלום הציבור. 

עופר מלכה, צילום: ללא

"ביומה הראשון של המלחמה, כאשר חלק מפעילי מרשתנו מחרפים נפשם להציל את אחיהם ואחיותיהם שנטבחים, נאנסים ונרצחים בישובי צפון הנגב המערבי, חלק מפעילי מרשתנו מתייצבים ראשונים ביחידות המילואים שלהם וחלק מהם מקימים חמ"ל אזרחי על מנת ליתן סיוע אזרחי מקיף ודחוף – בעוד מערכות המדינה בהלם מוחלט, נאלמות ונעלמות – אתה עסוק בהסתה חמורה, מלבה שנאה ושטנה, בודה תאוריות קונספירציה עלובות ושקריות", נכתב במכתב מטעם הארגון. 

בארגון המחאה ציינו כי הסכום המבוקש ייתרם לטובת שיקומה של הקהילה בקיבוץ בארי בעקבות האסון שפקד אותה. על פי התחקיר, רגב נזפה באנשי הקיבוץ שלפחות מאה מחבריו נרצחו בשבעה באוקטובר ו-31 מאנשיו נחטפו, ואיימה: "אם לא תכניסו אותי עכשיו, נטפל בכם אחרונים".

מירי רגב, צילום: דודי ועקנין

מאחים לנשק נמסר: "נגמרו הימים בהם שיחקתם מול מגרש ריק, כל בורג במכונת הרעל ישלם. באותה נחישות בה פעלנו בכל מקום בו ממשלת ישראל נשארה מאחור, כך נעמוד עם האמת מול מכונת הרעל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר