אחרי סרטון ההמרדה נגד גלנט: רה"מ מבהיר כי הוא דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות

נתניהו הגיב הערב לפרסום הוידאו, בו אדם המזדהה כמילאומיניק דורש משר הביטחון לשנות את אמירותיו לגבי עתיד הרצועה • מלשכתו נמסר: "ראש הממשלה הזהיר פעמים רבות מפני הסכנות בתופעת הסרבנות - ומצפה מכל המערכות לטפל בהן באופן שוויוני" • גנץ: "קורא לראש הממשלה לגנות, ולא להתחבא מאחורי מכבסת מילים"

נתניהו. צילום: מארק ישראל סלם

לאחר פרסום הסרטון בו אדם המזדהה כמילואימניק, דורש משר הביטחון יואב גלנט לשנות את אמירותיו לגבי עתיד עזה, הגיב הערב (שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו לדברים. "דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות מצד כלשהו".

״לא נקשיב לשר הביטחון ולא לרמטכ״ל״: סרטון ההמרדה ששיתף יאיר נתניהו// השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

כאמור, בסרטון המדובר קורא איש המילואים למרד נגד גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי. לאחר פרסומו, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיתף את הוידאו בעמוד הטלגרם שלו ואמר, "גלנט לא יכול לפקד עלינו, לא נקשיב לו ולא לרמטכ"ל - רק לנתניהו".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ראש הממשלה הזהיר פעמים רבות מפני הסכנות שבתופעת הסרבנות והגישה המתירנית כלפיה. ראש הממשלה עקבי בעמדתו זו, הוא דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות מצד כלשהו, ומצפה מכל המערכות לטפל בהם באופן שוויוני".

"יש רק דרג פיקודי עליון אחד: הרמטכ"ל". השר גנץ, צילום: אורן בן חקון

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ אמר בתגובה: "בצה"ל כצבא העם משרתים חיילים מכל חלקי החברה הישראלית, עם מגוון השקפות ואמונות - אבל יש רק דרג פיקודי עליון אחד: הרמטכ"ל. הבעת תמיכה בקריאה להמרדה בזמן מלחמה ובכלל, כמו בסרטון שפורסם אתמול - פוגעת בביטחון ישראל.  אני קורא לראש הממשלה, לגנות באופן חד וברור את סרטון ההמרדה ולא להתחבא מאחורי מכבסת מילים. כך ראוי שתעשה כל ההנהגה בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר