דיסטל אטבריאן: "ימי הממשלה ספורים, נתניהו לא המלאך שפעם הערכתי"

חברת הכנסת והשרה לשעבר אמרה את הדברים בהתכתבות עם אור סיונוב, שפרסמה אותה • "הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלה שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר"

גלית דיסטל. צילום: אורן בן חקון

השרה לשעבר וחברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן אמרה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "הוא לא המלאך שפעם הערכתי", וכי יש לה "כעס עצום כלפיו, זעם ששורף אותי מבפנים". כך על פי התכתבות עימה שפרסמה יוצאת האח הגדול אור סיונוב, שהאחרונה פרסמה אמש (רביעי). חברת הכנסת מהליכוד אישרה את אותנטיות ההודעה לעיתון "הארץ". 

בהתכתבות בווטסאפ הודתה דיסטל אטבריאן: "הימים של הממשלה הזאת ספורים, זה ברור לחלוטין. את לא יודעת כמה הוא שבר אותי, ואני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה של ממש", כתבה.

היא הוסיפה כי "הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלה שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר". בתשובה לפניית "הארץ", דיסטל אטבריאן אישרה שכתבה את הדברים.

נציג משפחות החטופים בביקורת על ח"כ דיסטל אטבריאן בוועדת הבריאות של הכנסת // צילום: ערוץ הכנסת

דיסטל אטבריאן נחשבה לאחת מחברות הכנסת הכי מקורבות לנתניהו. היא שוריינה בליכוד על ידו במקום העשירי לקראת הבחירות במרץ 2021, לכנסת ה-24. בבחירות לכנסת ה-25 היא נבחרה בפריימריז למקום ה-20.

קרע בין השניים. דיסטל אטבריאן ונתניהו, צילום: מתוך פייסבוק

עם כינון הממשלה היא מונתה לשרה במשרד ראש הממשלה ולאחר כחודש וחצי שונה תפקידה לשרת ההסברה. בתחילת המלחמה היא התפטרה מתפקידה וטענה כי "ללא סמכויות שעברו למשרד התפוצות - זה בזבוז של כספי ציבור"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר