סקר: חבירה של ברנד לברביבאי מקרבת מהפך בתל אביב

בשלב זה אף אחד מהמועמדים לא מתקרב לרוב של 40% • במצב הכוחות הקיים חולדאי מוביל ב-4% על פני ברביבאי • ברנד זוכה ל-10% תמיכה

אורנה ברביבאי וציפי ברנד. צילום: אילן בשור

סקר חדש של מכון דיירקט פולס בהנהלת שלמה פילבר צופה כי חבירה של ציפי ברנד לאורנה ברביבאי בבחירות לראשות עיריית תל אביב מול ראש העירייה המכהן, רון חולדאי, יביא את ברביבאי לשיעור תמיכה של 35% מול 30% בלבד לחולדאי. בסקר נדגמו 462 תושבי תל אביב. הסקר נערך עבור מטה "תל אביב: הדור הבא".

פחות מחודשיים לבחירות לרשויות המקומיות, שיעור המתלבטים בעיר תל אביב-יפו גבוה יחסית ועומד על 23%. מגמה שיכולה להצביע על אי שביעות הרצון הגבוהה מהמצב הקיים אחרי 25 שנים בראשות חולדאי, אבל גם על כך שמבחינת המצביעים הכל עוד פתוח. על פי הסקר חבירה של ציפי ברנד לאורנה ברביבאי מעלה אותה למקום הראשון, אך היא עדיין תצטרך סיבוב שני.

"חולדאי - זמנך עבר": סגנית ראש עיריית ת"א, ציפי ברנד, תתמודד לראשות העיר // משה בן שמחון

מדובר בסקר ראשון שנערך ביום שישי האחרון, אחרי החיבור בין זמיר וחולדאי, שנחשף ב"ישראל היום", והודעת התמיכה של אביגדור ליברמן באורנה ברביבאי. על הרקע הזה, בחן הסקר מה עשוי בכל זאת לקרב הכרעה בין המתמודדים כבר בסיבוב הראשון.

יחסי הכוחות בין המתמודדים במצב הקיים, לפי אותו סקר כל החבירות והתמיכות לא הועילו בהרבה לחולדאי וברביבאי כאשר חולדאי מוביל עם 31%, ברביבאי אחריו עם 27%, ציפי ברנד 10%, יובל צלנר 5% וראובן לדיאנסקי בסוף עם 3%.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר