נתניהו נפגש עם נציגי המפלגות הערביות, רע"מ החרימה

בעקבות הרצח ה-90 בחברה הערבית - ועל רקע הודעת בן גביר כי בכוונתו למנות פרויקטור לטיפול בסוגיה, נתניהו נפגש עם נציגי החברה הערבית במטרה לדון בסוגיה המדממת • רע"מ הודיעה כי תחרים את הפגישה לאחר התלבטות בתוך המפלגה • איימן עודה: "אין לנו פריבילגיה לא להשתתף"

תיעוד מהפגישה // צילום: חד"ש-תע"ל

לאחר שנחצה רף הנרצח ה-90 בחברה הערבית בתקופת כהונת הממשלה הנוכחית, ועל רקע הודעת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי בכוונתו למנות פרויקטור לטיפול באלימות במגזר הערבי, היום (שני) נפגש ראש הממשלה נתניהו עם נציגי החברה הערבית במטרה לדון בסוגיה המדממת.

מפלגת רע"מ הודיעה כי תחרים את הפגישה, זאת לאחר שמוקדם יותר היום דרש עבאס לפטר את בן גביר מתפקידו. לפגישה המתוכננת הוזמנו כל חברי הסיעות הערביות. 

עבאס, היום, צילום: אורן בן חקון

מפלגת חד"ש תע"ל פרסמה רשימת דרישות לראש הממשלה, ובה בין היתר, הם דורשים לבטל את הקמת המשמר הלאומי ולבנות תוכנית סדורה של המשטרה לטיפול בפשיעה המשתוללת. 

יושב ראש מפלגת רע"מ מנסור עבאס ל"ישראל היום" על שת"פ עם הפרויקטור של בן גביר: "כאשר נתניהו מינה את בן גביר העברתי לגורם בכיר בליכוד שהם לא יכולים להפקיד את הנושא אצל אדם שלא בא במגע עם הציבור הערבי, ולכן אם רוצים לקדם את מינוי הפרויקטור חשוב שיהיה מסוגל לעבוד עם החברה הערבית".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה: "נתניהו קרא לנו לפגישה אחרי הצעה שסיעתנו דרשה. אין לנו פריבילגיה להגיד שלא רוצים להיפגש בנושא הזה. נהפוך כל אבן כדי לנצח את הפשיעה. פונה לרע"מ - זה הזמן לשבת ביחד, לדון ביחד, וללכת בצורה אחידה. לעשות הכל כדי לנצח".

חבר הכנסת מטעם מפלגת תע"ל אחמד טיבי: "בן גביר לא צריך להיות במקום הזה. בשביל לנצח פשיעה צריך אמון, יש לנו אפס אמון בבן גביר. מינוי הפרויקטור צריך להיות בהסכמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר