בן גביר במסר לדרעי: היועץ שלך גורם למלחמה בימין

לטענת בן גביר, יועצו של דרעי מפיץ הודעות מזויפות בקרב המגזר החרדי, על כך שהרב מאיר מאזוז ביקר את עלייתו להר הבית • הרב יצחק יוסף תקף את בן גביר לפני כשבועיים כשעלה להר, ובמערכת הפוליטית רואים בכך את תחילתו של מאבק בין דרעי לבן גביר על הקולות של ש"ס

ח"כ איתמר בן גביר, צילום: אורן בן חקון

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, העביר לאחרונה מסר ליו"ר ש"ס אריה דרעי, שלפיו יועצו יענקי ביכלר גורם במעשיו למלחמה בין ש"ס לעוצמה יהודית ולמלחמה פנימית בתוך גוש הימין - כך נודע ל"ישראל היום".

לטענת בן גביר, ביכלר מתדרך עיתונאים נגד עוצמה יהודית, והוא סילף והפיץ בקבוצות חדשות של המגזר החרדי הודעה של הרב מאיר מאזוז נגד עלייה להר הבית, והפך אותה להודעה שבה הרב תקף כביכול את בן גביר. זאת, אף שהרב מאזוז גיבה לאחרונה את בן גביר בהתקפות נגדו.

לפני כשבועיים הרב הראשי יצחק יוסף תקף את עלייתו של בן גביר להר הבית. במערכת הפוליטית ראו בדבריו של הרב יוסף את תחילתו של מאבק בין דרעי לבן גביר על הקולות של ש"ס, בעיקר בקרב צעירים, שלפי הסקרים הפנימיים מביעים עניין רב בבן גביר.

דרעי. ביכלר מסכסך אותו עם עוצמה יהודית, צילום: אורן בן חקון

בש"ס שללו את הטענה שדברי הרב יוסף על הר הבית קשורים למאבק כזה או אחר, אך כאמור, בן גביר העביר מסר נגד היועץ של דרעי שפועל מאחורי הקלעים נגד עוצמה יהודית.

בן גביר אמר בשיחות סגורות: "ביכלר מסכסך את דרעי עם עוצמה יהודית, אבל מעולל לדרעי נזק כביר. אחרי שנים שדרעי עמל קשה לשקם את תדמיתו בימין ולמחוק את כתם אוסלו, פתאום ביכלר גורר אותו למלחמה אישית עם עוצמה יהודית, שרק תחזיר את עניין אוסלו לשולחן ותפגע בדרעי".

עוד אמר: "הניסיון של יחצ"ן ש"ס להבעיר אש סביבי וסביב 'קיצוניותי' כביכול מזיק לגוש הימין ומסייע בידי השמאל. הוא נוטל חלק בקמפיין השמאל נגדי, פוגע בסיכויי הימין לנצח, והכל - מטעמים אנוכיים וחוסר הבנה פוליטית בסיסית".

"ישראל היום" פנו ללשכת דרעי לקבלת תגובה, אך זו לא נמסרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר