מנויי חברת הסלולר גולן טלקום מדווחים הערב (שני) על תקלה ארצית נרחבת, שמונעת מהם להוציא ולקבל שיחות ממכשירי הסלולר שלהם. דיווחים ראשוניים על התקלה התקבלו כבר בשעות הערב המוקדמות, ונראה כי גם רשת האינטרנט של החברה אינה מתפקדת כרגע כפי שמדווחים המנויים השונים.
החברה הוציאה הודעה על התקלה: "חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאת וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי. אנו עובדים במלוא הכוחות והמאמץ לחזרה לשירות מלא ומתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות. מהנדסי החברה ומהנדסי נוקיה מחו"ל עדיין מנטרים את רכיבי הרשת על מנת לבודד את מקור התקלה", הוסיפו בחברה.
לפי החברה, התקלה אירעה ברשתות הדור השלישי והרביעי - אך יש שירות בדור השני ולכן חלק מהלקוחות מצליחים להוציא שיחות והודעות טקסט. מרבית הלקוחות נמצאים ללא שירות, או עם שירות חלקי.
מאות לקוחות הביעו כעס רב על הרשת בשל התקלות: "לא מספיק שאתם לא עונים, אתם גם מנתקים בפרצוף", כתב אחד. "מה קורה? למה אין שירות? אני חייב להוציא שיחות דחופות", הגיב אחר.
בשעות הערב המאוחרת נמסרה הודעה מגולן טלקום, כי התקלה הסתיימה והרשת פועלת באופן תקין. "מהנדסי החברה, ומהנדסי נוקיה פעלו במשותף מרגע שהחלה התקלה והצליחו לאתר את התקלה כבר ב 20:00, אך בשל העומס על הרשת ונסיויונות ההתחברות של הלקוחות הופעלו מנגנוני הגנה שיצרו התאוששות מדורגת ולבסוף כל מנויי הרשת חזרו לתפקוד מלא ב-22:30. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על התקלה ונעשה ככל שניתן שהיא לא תחזור".
העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו