הגבר שהותקף אמש על ידי חזיר בר בחיפה: "הוא רץ לעברי באמוק, הגנתי על עצמי עם הידיים"

דודו סוכוי, בן 69, סיפר ממיטתו בבית החולים רמב"ם שהחזיר פגע בו בעוצמה ברגליו • "מאוד שמח שאני יושב, אבל הפציעה קשה והשיקום ארוך"

הגבר שהותקף על ידי חזיר בר בחיפה: "הוא רץ לעברי באמוק ופגע בי ברגל - הגנתי על עצמי עם הידיים" // צילום: דוברות רמב"ם

סכנת חזירי הבר בחיפה: דודו סוכוי, תושב חיפה בן 69 שנפגע אמש מחזיר בר, מספר היום (שני)  ממיטתו בבית החולים רמב"ם בעיר על האירוע הקשה: "החזיר היה ענק. הוא רץ אלי באמוק ופגע בי ברגל".

האירוע החל כשסוכוי יצא לטיול ליד ביתו וזיהה לאחר כמה דקות את החזיר במרחק של כ-30 מטר ממנו. "החזיר שינה את כיוונו והחל לרוץ אחריי", הוא מספר. "שמתי את היד להגנה כדי לא להיפגע בפרצוף. נפלתי ונשכבתי על הרצפה אך נשארתי בהכרה ובתפקוד מלא".

בשלב הזה הוא ביקש מעוברי אורח לקרוא לאמבולנס. סוכוי הגיע לחדר הלם ברמב"ם, שם איתרו הרופאים שבר גדול ברגל שמחייב ניתוח. "אני מקבל יחס נהדר במחלקה, מאוד שמח שאני יושב, אבל הפציעה קשה והשיקום ארוך".

חזיר משוטט ברחוב בחיפה, ארכיון, צילום: מישל מכול

"הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים", סיפרו החובש חי טקאטש והפראמדיקית שלי פרלוב. לדבריהם, "סיפרו לנו שבמהלך טיול עם הכלב הוא הותקף ע"י חזיר בר ונפצע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים, ופינינו אותו במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר