פרשת הפקרת הפעוט רפאל אדנה ז"ל: השופט הציע לנהגת הדורסת לחזור מהודאתה

השופט קצב לקרול פסלר בת ה-80, שהורשעה בהפקרה, זמן לחזור בה לחלוטין כיוון שהוא לא שלם עם ההחלטה • אמו של רפאל, שמחה: "השופט לא ישן טוב בלילה כי הוא הרשיע אותה בהפקרה - אבל הוא ישן טוב בלילה עם זה שהרגו לי את התינוק"

אמו של רפאל אדנה ז"ל: "משפחה שלמה לא יכולה להתאבל כמו שצריך" // ירון דורון

דרמה בפרשת הפקרת הילד רפאל אדנה ז"ל: סניגורה של קרול פסלר, שהורשעה בהפקרת אדנה בן הארבע, טוען כי האישום לא כלל את העבירה שמיוחסת לה. היום (רביעי) השופט טל פרי הורה לה להודות בעבירת ההפקרה - או לחזור לחלוטין בהודאתה.

בני משפחתו של רפאל אדנה ז"ל בכניסה לבית המשפט // ירון דורון

לפני חודשיים בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה הרשיע את פסלר בעבירה של הפקרה, אך עורך דינה טען כי למרות הודאתה היא לא היתה מודעת לכך שפגעה בילד בן הארבע.

השופט פרי לא שלם עם ההרשעה

לאור זאת התקיים הבוקר דיון בזק בו אמר השופט טל פרי כי אינו שלם עם הודאתה של פסלר. "הרשעתי בן אדם ואני לא שלם עם ההרשעה שלו", אמר השופט פרי. "אני צריך לישון בלילה עם ההרשעה שלי ואני יצאתי מהאולם ואין ספק שכל ההתנהלות השערורייתית שהייתה פה לא עשתה כבוד לאף אחד".

זירת התאונה בנתניה (ארכיון), צילום: שומאל בוכריס

לפיכך נשקלת האפשרות שפסלר תחזור בה מההודאה, ההרשעה תמחק ואז יתנהל הליך משפטי רגיל.

בתום הדיון הוחלט כי פסלר תמסור לבית המשפט את עמדתה עד ל-17 לחודש ותודיע האם היא חוזרת בה מהודאתה.

בני משפחתו של הפעוט רפאל אדנה ז"ל הגיעו לדיון כשהם כועסים על עצם קיומו. האם שמחה אמרה: "הדיון התקיים כי השופט אמר שהיא לא ישן טוב בלילה כי הוא הרשיע אותה בהפקרה. אבל הוא ישן טוב בלילה עם זה שהרגו לי את התינוק".

הנאשמת קרול פסלר מגיעה לבית המשפט (ארכיון), צילום: יהונתן שאול

כזכור, במהלך הדיון שהתקיים בחודש שעבר ובו הורשעה פסלר, סניגורה טען תחילה כי היא "מודה בכל עובדות כתב האישום".

רפאל אדנה ז"ל נפגע מרכב בשדרות בן גוריון בנתניה בחודש יוני שעבר, בזמן שטייל עם סבו ואחיו. הוא מת מפצעיו כעבור ארבעה ימים. הנהגת הפוגעת לא עצרה ונמלטה מהזירה.

המשטרה עצרה למחרת אם ובתה בחשד שדרסו ונמלטו מהזירה, וניסו לשבש חקירה כשהתכוונו לקחת את הרכב למוסך. מממצאי החקירה עלה כי הבת, בעלת הרכב, שהייתה רשומה כנהגת בזמן התאונה, לא שהתה ברכב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר