חוזר לכיסא ראש העיר: יונה יהב רשם ניצחון מוחץ בחיפה

יהב שכיהן בתפקיד עד שנת 2018 זכה ב-62.6% אל מול 37.4% בהם זכה יריבו דוד עציוני • עם היבחרו אמר: מתכוון לאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים. דתיים וחילונים כאחד - עם אחד"

יונה יהב בנאום ניצחון

ניצחון לראש העיר לשעבר: יונה יהב זכה בסבב השני של הבחירות שנערכו אתמול (ראשון) לראשות עיריית חיפה, כאשר קיבל 62.6% מקולות המצביעים ובכך גבר על דוד עציוני שהתמודד מולו וקיבל 37.4%. בחיפה עצמה לאורך היום נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים במיוחד: 28.6%. 

 

חגיגות ניצחון במטה יונה יהב// מישל מכול

יהב, שכיהן בתפקיד בין השנים 2003-2018 אמר עם היבחרו: תם עידן הנתק בין עיריית חיפה והממשלה - מעכשיו אנחנו עובדים ביחד. חיפה צריכה להתכונן היטב לכל תרחיש ובכלל זה למלחמה". עוד הוסיף: ״עם שובי לתפקיד אני מתכוון לאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים. דתיים וחילונים כאחד - עם אחד. חמש דתות בעיר אחת שטובה ושיוויונית לכולם.

עציוני מצביע בסבב הראשון, צילום: דוברות מטה דוד עציוני

דוד עציוני אמר עם הפסדו: "זו רק תחילת המסע שלנו יחד למען עתיד העיר חיפה. אני רוצה להודות קודם כל לרעייתי שלי ולמשפחתי היקרה על התמיכה לאורך כל הדרך. תודה לאלפי הפעילים ולעשרות אלפי התושבות והתושבים שבחרו ללכת לקלפי ולהצביע עבורי. אני מברך מכאן את יונה יהב ומאחל בהצלחה בתפקיד ובאיחוד השורות בעיר".

יונה יהב במטה הבחירות שלו לאחר ניצחונו, צילום: מישל מכול

כזכור, יהב לאחר הסיבוב הראשון קיבל את תמיכתם של שרית גולן, צביקה ברבי והסיעות "חיפה בשבילנו - חוזה חדש" ו"אכפת לי מתושבי חיפה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר