"תבואו לנו בחלומות, אנחנו כבר נדאג לכל השאר": צלם "ישראל היום" יניב זוהר, אשתו ושתי בנותיו הובאו למנוחות

הלוויתם של בני משפחת זוהר שנרצחו בידי מחבלים במתקפה על קיבוץ נחל עוז התקיימה היום בראשון לציון • יניב בן ה-54 נרצח לצד אשתו, יסמין, ובנותיו קשת ותכלת ; בנו בן ה-13 שיצא באותה עת לריצת בוקר וניצל לאחר שתפס מחסה בבית סמוך, הוא הניצול היחיד בקרב בני המשפחה

צלם "ישראל היום" יניב זוהר, אשתו ושתי בנותיו הובאו למנוחות

יהי זכרם ברוך: ההלוויה של צלם מערכת "ישראל היום", יניב זוהר (54), אשתו ושתי בנותיו, התקיימה היום (שלישי) בראשון לציון. בזמן ההלוויה נשמעה פעמיים אזעקת 'צבע אדום'.

שובל כהן, אחייניתו של יניב, ספדה להם: "מאיפה אפשר להתחיל? יניבי שלי, הדוד המגניב. הצלם המוכשר. תודה שזכיתי להיות האחיינית הראשונה שלך. הלוואי הייתי יכולה לקחת את הכאב ברגעים האחרונים.

הלווית משפחת זוהר, צילום: יהושע יוסף

יסמיני, תמיד איחדת את כולם. אני זוכרת את הפיות שהיית מביאה לי בתור ילדה. קשת שלי, בת דודי האהובה, חברת הנפש שלי. היית השמש של כולנו. קשת שלי, כמה חשבתי עליך ביום שבת הארור הזה".

"אהובים שלי, בתוך כל האסון הזה קרה נס גלוי. אריאלי שלכם שרד. אני מבטיחה לשמור עליו, לגדל אותו כאחי הקטן. נוחו על משכבם בשלום, ותבואו לנו בחלומות. אנחנו כבר נדאג לכל השאר".

פעמיים נשמעה אזעקת 'צבע אדום', צילום: יהושע יוסף

בני המשפחה נרצחו במתקפת הפתע הקטלנית על קיבוץ נחל עוז. בנם של יניב ויסמין ניצל כי יצא לריצת בוקר וכשהחלה המתקפה תפס מחסה בבית אחר בקיבוץ, וכך חייו ניצלו.

יניב היה איש התקשורת הראשון שהגיע לזירת החטיפה של גלעד שליט, סיקר את תוכנית ההתנתקות בהרחבה. הוא היה חבר נהדר, אב מסור, איש של לב ונתינה. הצליח לשלב בעזרת אופיו המתון בין תחרותיות בין כלי התקשורת לקולוגיאליות וחברות אמת. היה תמיד רודף אחרי הפריים הבא, על אף הזירות הקשות אותן צילם.

הלווית משפחת זוהר, צילום: יהושע יוסף

תמיד נחלץ לעזרה בשטחי העוטף אותו הכיר כמו את כף ידו, כשעל כתפו השניה הייתה המצלמה. מערכת "ישראל היום" נפרדת מאיש מקצוע נדיר, אוטוריטה של צילום, ומבקשת להשתתף בצערה הגדול של המשפחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר