"לא יודעים על מי לבכות קודם": בני משפחת קוץ הובאו למנוחות

בני המשפחה: אביב, ליבנת, רותם, יונתן ויפתח, שגופותיהם נמצאו חבוקים בביתם בכפר עזה, הובאו למנוחת עולמים בבית העלמין בגן יבנה • תמר, אמו של אביב: "בשבת האחרונה, במקום שהיה ביתכם ונגדעו החיים של כולכם, חיבקת את כולם - אבל הפעם לא הצלחת להגן עליהם, ואנחנו נותרנו בוכים״

כל בני משפחת קוץ הובאו למנוחות. צילום: לירון מולדובן, מתוך פייסבוק

בחייהם ובמותם. חמשת בני משפחת קוץ, ההורים אביב וליבנת והילדים רותם יונתן ויפתח ז"ל, נקברו היום (שלישי) בבית העלמין בגן יבנה. אלפים השתתפו בהלוויה, שנערכה במתכונת צבאית בשל היותה של רותם ז"ל חיילת.

גופות בני המשפחה נמצאו ביום שלישי שעבר, אחרי ימים של חיפושים ואי-ודאות, בביתם בכפר עזה. הם נמצאו מחובקים יחד במיטה כאשר אביב, אב המשפחה , עוטף את כולם. גם בבית העלמין הם נקברו יחד, הילדים באמצע וההורים משני הצדדים.

קרוביהם של משפחת קוץ מספידים את יקיריהם, צילום: לירון מולדובן

הלב של כל הנוכחים נשבר כאשר האבות של אביב וליבנת אמרו קדיש. הזמר שי צברי ליווה את הלוויה בשירים שאהבו בני המשפחה.

בני, אביו של אביב, ספד: "איך מתחילים להספיד ולדבר על חמישה בני משפחה יקרים? את מי לבכות קודם? איך אפשר? מול החמישה האלו, עולה בי המשפט האיום: 'מי יתן מותי תחתיכם'".

משפחה שלמה שנמחקה. משפחת קוץ ז"ל, צילום: מתוך פייסבוק

תמר, אמו של אביב, ספדה להם: ״בית חלומותיכם שיחד תכננתם עומד כעת ריק ומיותם, משקיף אל הגדר ואל הבתים שמנגד, שם גדלו מפלצות, אל רצועת השחור והרוע . בשבת האחרונה, במקום שהיה ביתכם ונגדעו החיים של כולכם, חיבקת את כולם - אבל הפעם לא הצלחת להגן עליהם ואנחנו נותרנו בוכים ומיותמים״.

חולצתו של יונתן קוץ ז"ל, צילום: פרטי

עדי, אחותה של ליבנת, אמרה: "אני לא מצליחה לעכל את גודל הכאב ואת הבור שנפער לי בלב. אחותי, ליבנתי שלי, האור בחיי, את תחסרי לי בכל רגע. אני מבטיחה להיות חזקה בשביל אבא ואמא, מבטיחה שאגשים את החלומות שלי כמו שאמרת לי לעשות. אמצה כל רגע עם הילדים כי החיים קצרים. אני מבטיחה לשמור על החיוך וההומור בשבילכם״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר