שלושה מתוך ארבעת העצורים בהפגנה בת"א - שוחררו // קרדיט: שמואל בוכריס

יום לאחר המחאה: המפגינה שנשכה שוטר נשלחה למעצר בית

שלושה מתוך ארבעת העצורים שוחררו לאחר שחסמו את נתיבי איילון והבעירו מדורות • משטרת ישראל כרזה למוחים על הכביש כי מדובר בהפגנה בלתי חוקית ועצרה 21 מהם

שופטת בית המשפט השלום בתל אביב אביטל אמסלם, שחררה הבוקר (ראשון) למעצר בית את המפגינה שנשכה שוטר. במקביל, שוחררו שלושה מבין ארבעת העצורים בהפגנה לאחר שנקבע כי אין עילה להותיר במעצר את השלושה, שנעצרו לאחר שהתיישבו על הכביש בנתיבי איילון. 

שוחררה למעצר בית, צילום: גדעון מרקוביץ

השופטת אביטל אמסלם ציינה בהחלטתה כי "על אף שלפי החשד ישבו החשודים על הארץ, מיד כאשר הגיעו השוטרים לעוצרם ולא תוך שימוש בכוח משמעותי הם התפנו מהמקום כך שגם אם קיים חשד הרי שהוא ברף לא גבוה. בנסיבות אלו אני סבורה שלא מתקיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות".

החשודים בבית המשפט, צילום: גדעון מרקוביץ'

כאמור, ארבעת העצורים מההפגנה הובאו היום בפני שופט בבית המשפט השלום בתל אביב. העצורים הם בן 29 מגבעתיים, בן 22 מקבוצת כנרת, בן 22 מבת ים, בת 40 מת"א ובן 23 מחולון. שאר 16 העצורים שוחררו לביתם.

נזכיר כי במהלך המחאה, מפגינים חסמו את נתיבי איילון והבעירו מדורות, כאשר משטרת ישראל כרזה למוחים על הכביש כי מדובר בהפגנה בלתי חוקית ועצרה 21 מהם. אחד המוחים כתב על הכביש "ביבי בוגד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו